Hoe uitrekenen klussen met andere cyclus

Hee mensen,

Hopenlijk kunnen jullie mij helpen…de laaste keer was mijn cyclus 35 dagen terwijl het daarvoor steeds 28 dagen was. Dus wij denken dat het raak was :?

Hoe kan ik nu het beste mijn nieuwe vruchtbaarheid periode uitrekenen…met 28 of 35 dagen?

groeten,

Cynthia

beetje lastig… heb je eenmalig een lange cyclus gehad?

Ja nu eenmailg…maar weet natuurlijk niet hoe het nu gaat lopen… :eh:

mmm dan is het lastig, maar ik nam altijd wel de langste cyclus maar voor de zeker heid kun je natuurlijk ook 2 weken voor de normale cyclus nemen tm 2 weken voor de langste cyclus… tempen een idee??

Misschien is het een idee om ovulatietests te gebruiken? Dat weet je wanneer je eisprong is. Je kunt dan uitgaan van de cyclus van 28 dagen, maar dan test je net zo lang door tot je je eisprong te pakken hebt. 14 dagen later moet je ongeveer ongesteld worden.

Die heb ik idd besteld…dus dat ga ik idd maar doen…bedankt voor je reactie

@cynowyn wrote:

Welke heb je besteld? Ik had eerst die van matvc*re, maar die vond ik niet fijn. Ik kon die niet goed aflezen en mijn teststreep werd nooit donkerder dan de controle streep.

Hier ook slechte ervaringen met die van matcare, werd nooit donker. En ik had toch echt een eisprong gehad (bleek uit temperatuur). Nu heb ik die van clearblue besteld, ben benieuwd of er een gezichtje komt :slight_smile:

Nienke

@Tedski wrote:

@cynowyn wrote:

Welke heb je besteld? Ik had eerst die van matvc*re, maar die vond ik niet fijn. Ik kon die niet goed aflezen en mijn teststreep werd nooit donkerder dan de controle streep.

Romed ovulatietesten heb ik besteld…hopenlijk werken deze goed

Ik heb de digitale van clearblue, die zijn lekker duidelijk :slight_smile:

Ik denk dat het beste is om gewoon je langste cyclus aan te houden en dan gewoon 28 dagen in je hoofd rekenen en bij op de 10 dag van je 28 dagen cyclus om de dag door klussen tot en met … wat jullie het prettigst vinden :wink:

Wat de testen van rom*d betreft daar hoor ik helaas heel veel slechte dingen over, en niet alleen over de ovulatie testen maar ook de zwangerschaps testen…Dus wees wel voorzichtig met het kopen van dergelijke testen(of koop gewoon een bekend merg zoals bijv CB)

Succes! :smiley:

Bedankt en jij ook succes :pray: