hoe uitleggen aan peuter dat ze niet mag drinken

Ik heb 2 jaar en 3 maanden met heel veel liefde en plezier :inlove: bv gegeven…en als het aan mij ligt ga ik door tot Fenna niet meer wil… MAAR… Wij willen heel graag een 2e en proberen dit al meer dan een jaar. :? Ik heb me aangemeld bij het zkh, maar die willen niks voor mij doen op dit moment… Ik moet eerst met de bv stoppen :cry: :cry: :cry:

Vorige maand afgebouwd van minstens 4x per dag tot 2x en 2 weken geleden positief getest…helaas 2 dagen later een vmk… :cry:

Vandaag afgebouwd naar alleen 's ochtends nog en dan over 2 weken maar stoppen…

Fenna wil best vaak drinken (vaak maar een slokje) en als ik haar pertinent de borst ga weigeren, weet ik dat ze erg verdrietig zal zijn :cry:

Tips? Ervaringen?

Ben nu denk ik een maandje gestopt en heb gewoon tegen haar gezegd dat de drinken op was.

En dan in haar taal. zij noemt drinken "appasha"dus ik zei “appasha op”

En gewoon doorzetten he.

Heb je inmiddels wel een regelmatige cyclus? Want dan heeft BV geen consequenties voor zwanger worden dacht ik? Wat is de reden dat het zkh wil dat je stopt? Kun je niet 1 of 2x per dag blijven voeden?

Geen antwoord dus; alleen maar meer vragen… :wink:

Ik heb al een jaar een regelmatige cyclus, maar volgens het zkh hoeft dat niks te zeggen… Zolang ik bv geef ben ik verminderd vruchtbaar volgens hun. Hun advies is volledig stoppen. Tegen m’n zin, maar voor het goede doel ben ik nu afgebouwd naar 1x en ben Fenna erop aan het voorbereiden dat we over 2 weken stoppen.

Meisje is wel erg vasthoudend…

Ik: “Jij bent al een groot meisje, hè… Jij kan al uit een beker drinken. Over 2 weekjes hoef je niet meer titi te happen (zo zegt ze het zelf :inlove: )”

F: “Hoefe wel titi happen”

Ik: “Ja, maar dan is het op.”

F: “Nie op, effe proberen”

Enz…belooft nog wat :eh:

Hier ook al een tijdje borstvoeding(20 maanden) en wilde graag nog een keer zwanger worden (cryo terugplaatsing). Eerst gevraagd of het kon terwijl ik BV gaf, zij gaven aan dat ik dan gestopt moest zijn, hier op forum advies gevraagd aan Maxim (die pas bevallen is van een drieling) omdat ik ergens opgevangen had dat zij ook nog gewoon BV gaf aan toen haar jongste. Dat klopte inderdaad, en zodoende heb ik het gewoon niet verteld in de kliniek (hoefde ook geen hormonen ofzo extra te nemen). En zie…inmiddels zwanger. Ik zou op dit moment ook nog niet kunnen stoppen hoor, aangezien kleine meid nog veel te graag wil! En mijn cyclus was ook al een hele tijd regelmatig en gewoon netjes iedere maand een eisprong!

Onzettend gefeliciteerd met je zwangerschap!! :dance:

Misschien is dat wel een goede optie…(ben ook altijd veel te eerlijk :angel: ). Dan kijk ik gewoon aan wat mijn lijf doet met maar 1x bv en als ik over een paar maand nog niet zwanger ben gewoon terug naar het zkh en m’n mond houden…

Net voor het naar bed gaan was het ook huilen onmdat ze zo graag wilde titi happen… :shifty: Ik kan dat ook bijna niet aanhoren, omdat het gewoon tegen mijn gevoel in gaat. Ik vraag me af of ik dat wel vol zou kunnen houden… :think:

Dank je!

En kleine meid hier slaapt niet eens als ze geen ‘tiet’ heeft gehad…

Succes met zwanger worden!