Hoe straks verder na hsg(laatste onderzoek)

fijn dat de hsg je mee viel en nu maar lekker vakantie vieren! is er nog wat uit de foto gekomen?

mijn nod is vandaag :eh: ik verloor woensdag wat bloed nu niks meer was ookmaar klein beetje denk dat ik vanmiddag uit me werk ga testen vind het zo eng :shifty: :pray:

@roosje83 wrote:

fijn dat de hsg je mee viel en nu maar lekker vakantie vieren! is er nog wat uit de foto gekomen?

mijn nod is vandaag :eh: ik verloor woensdag wat bloed nu niks meer was ookmaar klein beetje denk dat ik vanmiddag uit me werk ga testen vind het zo eng :shifty: :pray:

Hey Roosje, nee de foto was helemaal goed! Alles was mooi open dus er is bij mij tot zover te zien is niets aan de hand. Dus de oorzaak is tot nu toe nog steeds de zwemmers van mijn man.

Oe wat spannend zeg! :pray: Laat je het gelijk even weten als je getest hebt vanmiddag!!! Hoop het voor je hoor :inlove:

ik ben zwanger kan het echt niet geloven :inlove:

Ow echt geweldig meis!!! Van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: Kan me voorstellen dat je het niet kan geloven!!! Nou ga jij even goed het weekend in! :-*

echt wel morgen zijn we 11 jaar samen mooier cadeau konden we niet krijgen :inlove:

@roosje83 wrote:

echt wel morgen zijn we 11 jaar samen mooier cadeau konden we niet krijgen :inlove:

Nou dat is inderdaad een geweldig cadeau!!! Alvast daarvoor ook een dikke proficiat! :dance: :inlove:

dank je wel :-*

Oh ik lees net het nieuws, het is geweldig :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd !!! Lang leve de pregnyl!! Je wordt ook een maart mama!

Williewortel: fijn dat de HSG goed was. Weet je al hoe het nu verder gaat of moet je wachten tot na de zomer? Maar zoals je ziet aan mij zijn de wonderen de wereld nog niet uit, zwanger zonder clomid, dus wie weet! Ik voel me heel goed alleen vaak duizelig. Gisteren heb ik een echo gehad en het hartje klopt, het is fantastisch ik heb er gewoon geen woorden voor!

wat geweldig dana!!

ik hoop dat ik dat beeld ook snel mag zien!

ga maandag bellen voor een echo :inlove:

Ik zei al tegen je knap als je tot zaterdag kan wachten met testen :lol: . Ik neem aan dat je het gelijk aan je man hebt verteld of wacht je tot morgen? Over een week of 2 zal je ook wel moeten voor je eerste echo. Het leuke is dat ik ook de foto heb van de fm, jij vast ook.

wij gaan bijna met vakantie dus ik denk na de vakantie dus dan zou ik 8 weken zijn

ik heb dit keer geen foto van de fm wel jammer we krijgen de foot niet elke keer mee

ik heb mijn vriend vanmiddag de test in de handen geduwd haha onze dag kan niet meer stuk en morgen ook niet :inlove:

Dat kan ik me voorstellen een mooier cadeau bestaat niet! Geniet ervan je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Lekker dat je bijna op vakantie gaat, kan je lekker ontspannen.