Hoe 'straffen'/ corrigeren van een brugklasser?

Maar waarom mag jij er ‘formeel’ niets over zeggen?

Dit gebeurt in jouw huis, jij draait op voor de was en noem maar op :think:

Ik heb ook een bonuskind hij is hier 1 keer in de 14 dagen een weekend en ja, in grote lijnen is de opvoeding aan mijn man en zijn ex.

Maar hij is hier wel in óns huis waar ook mijn regels gelden en zodoende gaat hij mee in het ritme van onze kinderen dus in die zin heb ik hier net zoals mijn man álles te zeggen.

Zou ik dat niet ‘mogen’ dan zou ik bijvoorbeeld in jouw geval zorgen dat moeder weet dat ze voldoende verschoningen meegeeft en het vieze goed in een zak knopen en zó mee terug geven :oops:

Ik bekijk het vooral vanuit een andere hoek.

Zit ze ergens mee? Wanneer is ze hiermee begonnen? Na de scheiding en het vormen van een nieuw gezin? Wordt ze gepest?



Allemaal vragen waar jij zelf vast wel een antwoord op hebt. Als je op de meeste vragen “nee” kan beantwoorden dan zou ik eerst het lichamelijke uit willen sluiten. En daar zou ik in dit geval niet lang meer op wachten. Of mama of papa kan hierin actie ondernemen. Ik zou lief in dit geval een flinke zet geven.



Nu worden de spanningsbogen voor jullie allemaal steeds groter en dat is voor niemand prettig in huis :hug: !