Hoe spulletjes KDV van naam voorzien?

Morgen gaat mijn kleine meisje naar het KDV. Nu moet ik haar kleding, fles, speentje etc. allemaal van naam voorzien. Mijn vraag is, hoe hebben jullie dat gedaan.

Hey…

Voor Tessa heb ik destijds labeltjes besteld voor in de kleding en op de knuffels… maar zo dat haar voornaam er niet opstaat dat ik ze nu bij Joyce ook kan gebruiken…

Er zijn ook stickerlabeltjes te bestellen voor de flesjes enzo zag ik bij een mama van de zwangerschapsgym…

Bij goedgemerkt geloof ik…

En bij Tessa heb ik nu gewoon stickertjes op de beker en het bakje met haar naam erop maar die wast er steeds af in de vaatwasser maar dan zet ik het er met een stift weer op hihi…

Hier ook labels van GoedGemerkt

Maar ik loop zelf op het kdv rond dus bij twijfel kunnen ze het me gewoon vragen :mrgreen:

Goed gemerkt doet goeie zaken kennelijk :lol: :lol:

Hier ook de strijklabels en de stickerlabels er vandaan. :thumbup:

He bedankt voor de tip! De labels zijn besteld! Alleen voor haar speentje weet ik het nog niet. Ik kan wel speentjes bestellen via Koterkado met haar naam erop maar dat vind ik vrij prijzig om ook nog eens te doen.

Van een vriendin kreeg ik de tip om gewoon van dat plakpleisterspul (dus van zo’n rol, niet een pleister met gaasje) erop te plakken: daar kun je met een gewone pen op schrijven wat je wilt en dat gaat er ook met wassen en steriliseren bijna niet af :mrgreen:

(bij haar speentje zou je het dus als een soort label door de ring van de speen kunnen halen en dan gewoon dubbelvouwen, heeft ze meteen nog wat te spelen :wink:

Ik heb voor de kleertjes ook de instrijklabels van goedgemerkt.

En voor op de pakjeshouders en pakjes drinken ed. gebruik ik de labelwriter van dymo daar doe je lekker lang mee en je kunt het ook voor andere namen/teksten gebruiken.

Mijn dochter ging precies 1 jaar geleden voor het eerst naar het kdv en ik heb toen met een watervaste stift haar initialen op haar kleren, haar flesje (ook op de dop) en haar speen gezet.

inderdaad die pleisterrol of een goede watervastestift kopen ook voor textiel, kost iets van 6 euro doe je jaren mee :mrgreen: Ik gebruik dat ding nog steeds nu dus al 7 jaar. :thumbup:

@miriam wrote:

inderdaad die pleisterrol of een goede watervastestift kopen ook voor textiel, kost iets van 6 euro doe je jaren mee :mrgreen: Ik gebruik dat ding nog steeds nu dus al 7 jaar. :thumbup:

Is idd goedkoper, maar ik hou niet van mijn eigen handschrift overal op :oops:

@Mip wrote:

@miriam wrote:

Is idd goedkoper, maar ik hou niet van mijn eigen handschrift overal op :oops:

Dat kan natuurlijk ook :lol:

vistaprint heeft leuke naam en adres stickers