Hier bakken van de Xenos…
Met zijn onderbroeken
Mijn BH’s
Gezamelijke sokken, weessokken zitten er ook in… (pff)
Mijn hempjes
Mijn sjaaltjes
:inlove:
@Kaar wrote:
Prop je de sokken niet bij elkaar in een bolletje?? ( ik heb niet alles doorgelezen hoor)
Ik heb hier mandjes… Ik vouw ondergoed niet eens meer op… Ik zet de mandjes op een rijtje en gooi het er gewoon in. Sokken verfrummel ik tot een bolletje.
Vind bolletjes vreselijkkkkk :mrgreen:
Ik vouw ze in ‘recht’ in elkaar… :inlove:
@faizaa wrote:
@Kaar wrote:Prop je de sokken niet bij elkaar in een bolletje?? ( ik heb niet alles doorgelezen hoor)
Ik heb hier mandjes… Ik vouw ondergoed niet eens meer op… Ik zet de mandjes op een rijtje en gooi het er gewoon in. Sokken verfrummel ik tot een bolletje.
:lol: Maar je slaat wel het bovenste stuke van de ene sok over de andere… Ik laat er altijd wel een stukje uitsteken. (moet er niet meer werk van maken dan nodig is…

Wat ik nog vervelender vind… 1 sok over in de was…
@Kaar wrote:
@faizaa wrote:@Kaar wrote:Prop je de sokken niet bij elkaar in een bolletje?? ( ik heb niet alles doorgelezen hoor)
:lol: Maar je slaat wel het bovenste stuke van de ene sok over de andere… Ik laat er altijd wel een stukje uitsteken. (moet er niet meer werk van maken dan nodig is…)
Ik vouw ze ook in elkaar, maar trek van binnen de sok recht zeg maar..
Jeetje, wat moeilijk om uit te leggen.. :mrgreen:
Mijn moeder vouwt het ondergoed zelfs…
:mrgreen: Haar onderbroekjes liggen netjes opgevouwen in een la :mrgreen:
@marloes vip wrote:
@faizaa wrote:Mijn moeder vouwt het ondergoed zelfs…
Die van mij ook, ik heb meerdere stapeltjes. Net ondergoed (op kleur gesorteerd), ondergoed voor tijdens de menstruatie, en een stapeltje ondergoed wat niet zo lekker zit als ik hoopte toen ik het aanschafte maar dat ik toch bewaar voor als de rest in de was ligt, wat gelukkig zelden voor komt.
En mijn man ook, een stapel zwarte boxers, een stapel grijze boxers en een stapel oudere exemplaren voor als de rest in de was ligt.
Maar ja ik heb de sokken ook gesorteerd liggen, in twee rijtjes. Achterste rij zijn sportsokken, voorste rij van licht naar donker. :oops: Ben ik nu echt heel erg???
laat maar, antwoord is ongetwijfeld ja
hahahahhaa… nou nee… erg… onzin natuurlijk… sommige mensen houden ervan… worden rustig van dat soort dingen, een la opentrekken en netjes de rijtjes zien… en het scheelt zoeken he…
:thumbup:
Lang leve de action!
Daar kosten de sokken nagenoeg niks, dus heb altijd tig paar sokken.
Hier ook bolletjes, zo in de la gemikt naast het ondergoed. Hier heeft iedereen zijn eigen la met sokken en ondergoed in één. Eén greep en je hebt zowel je sokken als je ondergoed te pakken :mrgreen:
Wij hebben deze set in de la van de garderobekast! Twee keer, een la met bakjes voor mij en een voor mijn man. Ideaal! Een bakje voor de witte lange sokken, witte korte sokken, zwarte lange sokken, zwarte korte sokken, onderbroeken, BH’s, bikini’s zwembroeken enz.
Maar ik ben dan ook wel heel erg…ik heb alles op kleur en maat gesorteerd…en alles opgevouwen…
Dat je uit Zeeland kwam was mij al lang duidelijk. Het woord seut gebruiken we alleen maar hier geloof ik.
Maar, heel origineel. We hebben per persoon 2 mandjes. 1 voor sokken, 1 voor ondergoed. De sokken gaan in bolletjes. En verdwaalde sokken, vinden meestal na het opvouwen van alle was elkaar weer terug.
Ik heb met mijn man een tijd gehad dat hij constant een sok kwijt was en toen heb ik twintig paar dezelfde sokken gekocht zodat hij nooit met halve paren zat. :mrgreen:
Babysokjes werden hier altijd in een wasnetje gewassen omdat die dingen overal tussen kunnen zitten.
Beha’s, ik heb er nog maar twee die passen en die hangen in de badkamer aan een haakje. Meestal een in de was en de andere aan, maar zodra er een is gewassen hang ik die dus op en s’nachts ook.
Onderbroeken zou ik gewoon in een mandje doen of in een ladekast. Als je bijv. een ladekast neemt met vijf laden kan je de onderste gebruiken voor zijn boxers, la daarboven voor zijn sokken, la daarboven voor jou beha’s, daarboven een la voor je slipjes en bovenin je sokken.
Ik moet trouwens zeggen dat ik bijna nooit maar een sok over hou. Meestal komen er netjes paren uit de machine, die ik dan al zo naast elkaar te drogen hang dat ik ze met afhalen van de was direct in elkaar kan draaien. (toen ik nog gekleurde knijpers had moesten ze zelfs met dezelfde kleur knijpers worden opgehangen :oops: )
Ben wel benieuwd naar je uitleg bij de woorden seuterig en roefelen! :mrgreen:
O ja ik heb 22 jaar in de randstad gewoond en bij ons is hufterproof ook diefstal/vandalismeproof, ik dacht dat iemand je wasgoed van de lijnen af stal!
@faizaa wrote:
Mijn moeder vouwt het ondergoed zelfs…
Die van mij ook, ik heb meerdere stapeltjes. Net ondergoed (op kleur gesorteerd), ondergoed voor tijdens de menstruatie, en een stapeltje ondergoed wat niet zo lekker zit als ik hoopte toen ik het aanschafte maar dat ik toch bewaar voor als de rest in de was ligt, wat gelukkig zelden voor komt.
En mijn man ook, een stapel zwarte boxers, een stapel grijze boxers en een stapel oudere exemplaren voor als de rest in de was ligt.
Maar ja ik heb de sokken ook gesorteerd liggen, in twee rijtjes. Achterste rij zijn sportsokken, voorste rij van licht naar donker. :oops: Ben ik nu echt heel erg???
laat maar, antwoord is ongetwijfeld ja