Hoe sokken en onderbroeken hufterproof opbergen?

Sja een beetje seuterige vraag misschien, maar hier in huis een bron van ergernis.

Wie heeft er een hufterproof manier van sokken opbergen? Zodat je in één oogopslag ziet of er nog sokken zijn, dat je binnen een halve tel een paar te pakken hebt.

Tot zover zitten ze hier in een mand en dat werkt dus niet. Er liggen losse bovenop, er liggen onderbroeken bij. Roefelen in de mand, chaos, blijken sokken op, blablablabla.

We zijn van onszelf vrij slordig, stapels kleren blijven ook nooit lang op een stapel in de kast.

Maar er moet toch iets zijn, een doos met vakjes ofzo, om de sokkenparen stuk voor stuk in te leggen?

En onderbroeken… een systeem wat ze netjes ordent (ook weer in vakjes of ook weer een doos met vakken ofzo.

Wie heeft er een handig ding / methode?

(en ja een tip als de stapel onderbroeken gewoon netjes houden werkt hier gewoonweg niet)

Wat is seuterig?

Wat is hufterproof? (een hufter is een Kl**tzak hier :lol: )

Wat is roefelen?

Volgens mij wonen wij niet echt in dezelfde hoek van NL :lol:

Maareh hier gewoon sokken in een balletje ‘vouwen’ en in de la. La leeg = geen sokken. Strings van mij ook in 1 la, boxers van hub ook in 1. Werkt prima!

Bakjes van de IKEA in de kasten. Onderbroeken van hem, van mij, sokken van hem, sokken van mij.

Bovenop de kast een bakje voor de eenzame enkele sokken. Als ik de was opruim, dan gaat alles in de eigen bakjes en zodra ik een keer zin heb dan herenig ik de sokken uit de eenzame sokken bak.

En op is op. Dan moet je wassen. Maar wij hebben sokken genoeg, komt dus nooit voor.

Een opbergsysteem is net zo goed als de persoon die het gebruikt. :angel:

Sokken bij elkaar vouwen en is de la of bak leeg dan zijn de sokken op.

Eenzame sokken gaan hier in een eenzame sokken doos en eens in de zoveel tijd kijk ik of ik daarvan sokken kan matchen.

:lol: Hufterproof wil zeggen dat iets bestand is tegen vandalisme, leuke woordkeus dus :mrgreen: .

Hier ook gewoon een mandje met ‘knotjes’ sokken en een linnen tasje met eenzame exemplaren die eens in de zoveel tijd herenigd worden.

Hufterproef is idd als het tegen vandalisme bestand is - zoals bijv bushokjes :mrgreen:

3 mandjes in de kast…1 voor bh’s, 1 voor (bolletjes) sokken en 1 voor onderbroeken. Mandje leeg = op! Niet zo moeilijk lijkt me toch?! :wink:

Hufterproof ?

Wauww :shock: Nieuw woord of kon je niet op de juiste komen ?

@Karin2 wrote:

Hufterproof ?

Je woont duidelijk niet in de randstad :mrgreen:

@Bella wrote:

@Karin2 wrote:
Hufterproof ?

Gelukkig niet zeg!

En daarbij moet ik ook nog zulke woorden leren ? :shock: 8)

@Bella wrote:

@Karin2 wrote:
Hufterproof ?

Maar ik woon wel in de randstad en ik heb het woord nog NOOIT gehoord.

@Karin2 wrote:

@Bella wrote:
@Karin2 wrote:
Hufterproof ?

Gelukkig niet zeg!

En daarbij moet ik ook nog zulke woorden leren ? :shock: 8)

We bijten niet hoor :mrgreen:

:lol: :lol: Wel wij randstad mensen zijn heel eng hoor :lol:

Gewoon boleltjes maken en in een mandje doen.

Ook een mandje voor 't ondergoed.

Ideaal!

:lol: Ik had ook nog nooit van hufterproof gehoord, maar ik had bedacht, dat je je man zou bedoelen :oops:

@Frischling wrote:

:lol: Ik had ook nog nooit van hufterproof gehoord, maar ik had bedacht, dat je je man zou bedoelen :oops:

Geweldig! :lol:

hahaha kennen jullie hufterproof niet hahaha

maar goed hier allebei ons eigen kledingkast…

waarin o.a. 2 mandjes staan

1 voor de sokken ( in bolletjes gevouwen) en 1 voor onderbroeken

de eenzame sokken liggen te wachten op hun partner hangend over de kachel :mrgreen: blijven ze toch nog warmpjes :mrgreen:

bh’s van mij liggen op een plank in mijn kast

bij de kinderen net zo mandje sokken, mandje onderbroeken :thumbup:

@Frischling wrote:

dat zal dan wel een Groningse gedachtengang zijn, want dat was ook mijn ingeving toen ik alleen de titel had gelezen :lol:

Ja, ik dacht echt, dat je een manier zocht om je sokken zo op te bergen zodat je man (de hufter in dit geval) er niet bij zou kunnen. Huterproof :lol:

Ik vond het al zo raar: waarom zou je man aan jouw sokken willen zitten en wat doet ie daar dan mee?

Eh…ik ben niet ingekapseld in Drenthe hoor :wink: Maar ja, Amsterdam is ook niet echt respresentatief voor heel de Randstad he, dus het telt ook niet als ik zeg dat ik daar wel regelmatig kom :angel:

Hufterproof, ik dacht eerlijk gezegd ook aan je man :oops: En ik blijf het een vreemd woord vinden en eerlijk gezegd snap ik het nog niet :eh:
:smiley: