Hoe snel opvangtoeslag

Nou misschien moet ik het dan voortaan ook maar op de ‘ouderwetse’ manier doen. :?

Nee zij had het juist via de ouwerwetse manier gedaan :mrgreen:

Succes vandaag…ben benieuwd.

Wil je het echt weten?

Die k*t belastingdienst hebben we dus net gebeld en wat denk je… we krijgen een terugbelafspraak binnen nu en 3 weken . Ik wil helemaal geen terugbelafspraak!!! Ik wil gewoon mijn geld :twisted: .

Dus ik heb een officiele klacht ingedient, waarbij ik ook dringend verzoek dat mijn rente ook berekend wordt. Rente vanwege de 1500 euro wat ik van de spaar heb moeten gebruiken en waar ik nu dus rente over mis en nog eens de rente omdat ik deze maand rood kom te staan :twisted:

Pfff daar wordt je niet vrolijk van…

maarja kheb altijd het idee dat je machteloos staat tegen zulke instanties.

Dat denk ik ook :roll:. Maar goed… nooit geschoten is altijd mis :P.

idd…succes hoor!

als je nou eens gewoon opnieuw aanvraagt met je digid?

Gewoon een ander rekeningnummer opgeven of zo? (heb je een reden om het ook te wijzigen).

mmm kan ik natuurlijk altijd doen :think: :mrgreen:.

Ik heb al van 2 andere hier op het forum gehoord dat zij dus ook nog niks hebben binnen gekregen. Beide hebben het in 2006 nog verstuurd.

Volgens mij hebben ze die aanvragen gewoon in de prullebak gegooid :eh:.

En…inmiddels je geld al binnen Arrianne? Wij hadden begin januari de aanvraag gedaan (wel 2007 hoor :mrgreen: ) gister gebeld, omdat het een week of 8 zou duren, maar ze hebben de aanvraag pas 16 februari :shock: binnengekregen, dus half april zouden we het geld met terugwerkende kracht krijgen…ben benieuwd als ik dit allemaal lees.

Nou, suc6 :mrgreen:. Wij hebben nog niks binnen :roll:.

Nog 2 weken en dan krijgen we weer belastingcentjes… ben benieuwd :roll:

Bij mij is het heel snel gegaan.

2 weken gelden de kinderopvang toeslag aangevraagd en vanmorgen stond het al op mijn rekening :shock: :smiley:

JAHOEOEOEOEOE, wij hebben het ook binnen (van 3 maand…).

nou hier nog steeds niks, maar ze gaan nu wel binnen 10 dagen een voorschot betalen :slight_smile:

Jaaahaaa!!! Ze hebben €2825,-- gestort :dance:

WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWw eindelijk joh!

Gefeliciteerd!

ja, snel he :stuck_out_tongue: slecht 18 weken moeten wachten

Mazzelaar ben je hoor dat je het zooooo snel al gekregen hebt :mrgreen: :mrgreen: