hoe snel aankomen tijdens zwangerschap?

Hallo,

ik heb even een vraagje,

ik ben nu 11 weken en 4 dagen zwanger van ons 1e kindje en ben al 3 :o kilo aangekomen. Is dat wel normaal? Heb ook al echt een buikje, normaal was ik heel mager en had een hele platte buik, maar nu gaat het wel erg hard. Het zit trouwens ook wel op mijn billen. Blijft het dan de hele zwangerschap zo hard gaan? Maak me daar een beetje zorgen over.

Alvast bedankt voor de reacties!

Maak je geen zorgen…dat gaat met pieken en dalen…

3 kilo voor de eerste 11 weken is echt netjes hoor! Ik was ook plat,maar kwam bij de eerste 6 kilo aan…dus ook zichtbaar aangekomen en de nieuwsgierige blikken kwamen al snel…

Alleen was het natuurlijk niet een buikje van de beeb of baarmoeder,maar puur de extra vet die je aanmaakt/opslaat…daarbij (ik tenminste) ga je toch iets meer/anders eten. Je darmen e.d. gaan verschuiven om plaats te maken voor je baarmoeder. Die gaat groeien en komt nu zo’n beetje omhoog achter je schaambot vandaan…vandaar dat je buik al snel bolt zo rond deze weken…

Komt vast goed joh…geniet er lekker van…

hoihoi

Ik was net begonnen met afvallen en sporten en nu ben ik zwanger. Ik liep al bij een dietiste en samen met haar gaan we proberen niet te veel aan te komen. Dieten mag niet maar op mijn gewicht letten natuurlijk wel

groetjes

marlies

dankje voor jullie reacties! Ik moet idd ook niet zeuren heb ik mij inmiddels bedacht. Belangrijkste is dat de kleine er straks gezond en wel komt en die kilo’s dat zien we dan wel weer!