Weet iemand hoe de KV smaakt? Ik heb Nutrilon kant en klaar altijd in huis, voor het geval de BV een keer te weinig is ( voor noodgevallen zeg maar). Nu ben ik af aan het bouwen en heel spontaan stopt de laatste BV er ineens mee. Dus een rede om meteen de laatste voeding ook te vervangen.
Maar: de Nutrilon poedervariant lust Kimberly niet. Zelf vind ik er ook een rare weeïge muffe smaak aanzitten, om over de nasmaak maar niet te praten :sick:
Dus Friso, Kruidvat eigen merk of Similac, wie weet of die ook zo muffig smaken?
Ik weet het, het is een hele rare vraag. :oops:
ik vond de kv ook echt vies, in tegenstelling tot mijn eigen bv :mrgreen:
Maar gelukkig hoefde ik het niet dageliks te drinken, en mijn zoon kon het geen moer schelen wat er in zijn fles zat (hetgeen tot grote tranendal leidde bij zijn moeder, want jee iets meer voorkeur voor mijn eigen melk had best gemogen :evil: ). Hij heeft kruidvat gedronken en dat was dus voor hem geen probleem, vanaf fles 1 meteen.
Kruidvat is hetzelfde als de nutrilon (beide standaard)… verder weet ik het eigenlijk niet. Weet alleen wel dat de hypo-allergeen versie nog veel viezer smaakt :sick:
ik heb friso gewoon … icm friso comfort…
Ook dit is vies!! :sick:
Hoi!
Wij gebruiken hypo-allergene voeding, en het smaakt een beetje zoetig…niet echt vies vind ik…
En het schijnt het meest op Bv te lijken zeiden ze op het CB. Je kunt eens een proefverpakking gebruiken!
Olivier dronk het zonder problemen in 1 keer toen ik ging afbouwen.
Groetjes, Marie-Jeanne
hypoallergene voeding vind ik stinken… Vooral die boeren :sick: :sick: :sick:
en de intensief hypoallergene is ronduit smerig… Tis heel zuur.
En idd, zoals fiep zei, de dames maakt het geen moer uit. Niks geen fles willen zonder lekker zoete bv… Nee hoor, t zit in dezelfde fles, tis ook lekker warm en geeft een goed gevoel… :twisted: :roll:
T maakt hier geen drol uit wat ik er in stop geloof ik (ze lijken enorm op hun vader :mrgreen: :mrgreen: )
Ik heb Friso gemaild of ze ook klein verpakkingen hebben en zoja waar ik die kan kopen, krijg ik een mail terug dat ze me 2 proefpakjes gaan opsturen!
Toen ik de Nutrilon belde met diezelfde vraag, kreeg ik te horen dat ze alleen nr 1 in kleinverpakking verkopen bij de grotere drogist.
Maar dat qua smaak nr 1 en nr 2 elkaar weinig uitmaken, en het advies is om dan de kleinverpakking te kopen en die te mengen met de kant en klare.
Dat die laatste lekkerder smaakt is omdat die gesteriliseerd is, de andere niet.
Dus als ik Kimberly aan de Nutrilon 2 zou willen krijgen moet ik nr 1 in Rotterdam ofzo gaan kopen want hier hebben we geen grote drogisterij. Dan ben ik aan mn rit Rotterdam en parkeergeld nog meer kwijt dan gewoon een grootverpakking kopen :lol:
En terwijl de Nutrilon toch een stuk duurder is dan de Friso, kunnen ze bij de Nutrilon geen proefverpakkingen missen schijnbaar.
Ik geloof dat we dus al 1 uitvaller hebben in deze afvalrace :mrgreen:
Mischa kreeg nutrilon na de bv en vond het prima. Nou krijgt hij kruidvat, veel goedkoper en hij vind het ook goed.
Is zoetig en muf haha
Luna krijgt ook Nutrilon 2 (hypo allergeen). En het smaakt haar ook prima! Ik heb natuurlijk ook even geproefd en moet zeggen dat ik het niet echt muffige vind ofzo… Nutrilon hypo allergeen smaakt een beetje zoetig, meer gericht naar BV, dat zeiden ze bij mij op het CB ook. Het smaakt Luna prima! En sinds vandaag krijgt ze volledig KV en geen BV meer.
Succes!
Liefs Woezeltje
Boaz krijgt Friso 2 en volgens mij vindt hij het erg lekker :drool:
Bedankt voor jullie antwoorden.
Gisteren stond de postbode aan de deur: pakje van de Friso!
Gisteravond heeft Kimberly dus al een flesje op en ze vond het heel lekker.
Vanmiddag had ik geen bv meer, dus de afbouw gaat ineens wel een stuk sneller dan de bedoeling was, maar ze heeft er volgens mij geen problemen mee :dance:
hee geweldig meis, dat ze friso wel pikt…
enneuh, hoe het smaakt, geen idee, ik heb het werkelijk waar nog nooit geproefd… :sick:
super dat Kimberly het lekker vind! en wat een service van Friso…eerlijk gezegd wil ik de Nutramigen 2 niet proberen :shifty: (alleen die geur al) :sick: maar zoonlief vind het wel errug lekker :mrgreen: en of het op de bv lijkt? volgens mij niet (vond ik veel zoeter ruiken)…
@purpled82 wrote:
Kruidvat is hetzelfde als de N*trilon (beide standaard)… verder weet ik het eigenlijk niet. Weet alleen wel dat de hypo-allergeen versie nog veel viezer smaakt :sick:
Euh… dat zou ik niet te hard roepen… Onze meid zit sinds kort op het KDV en daar konden we kiezen tussen Friso en Nutrilon. Thuis drinkt ze altijd Kruidvat (vanaf dag drie in haar korte leventje :mrgreen: ).
Wij dachten dus ook dat Nutrilon en Kruidvat hetzelfde zijn, maar madam lust Nutrilon niet!
Na een paar keer moeilijk doen op het KDV hebben we besloten om vandaag maar Kruidvat mee te geven… wat denk je :shifty: binnen 15 minuten de fles leeg (heel snel voor Thara). Voortaan dus maar voeding meegeven.
Mooi in ieder geval dat Kimberly lekker aan de Friso zit :thumbup: Weer een zorg minder toch!
Ik vind alle kv echt :sick: :sick: :sick: :sick:
Gelukkig mijn kinderen niet :mrgreen: anders had ik een groot probleem!