Hoe slecht kun je het hebben....

Niet te geloven…

Heb ik weer…



Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd…



Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.



Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!!



Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!! Heb ik weer.



Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!



Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui.sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Dak was open dus auto van binnen helemaal nat geregend…



3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!



Zak M&M’s gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.



4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart…



Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!



En jij?..wat heb jij beleefd?

:lol:

:lol: :lol: :lol:

hahaha :lol:

maar eh gelukkig heb jij well een cabrio… :wink:

:lol: :lol: :lol: :clap: