Hallo meiden
Lieselot is n vrij makkelijke baby, mits ze niet in n sprong zit, maar geloof dat bijna alle kinderen dan niet makkelijk
zijn :lol: Ze zit nu in n sprong en weet dan dat ze mider goed slaapt, maar nu komt t volgende :
Ze slaapt in haar bed heel erg moeilijk overdag. Snachts gaat goed en ze komt dan nu in de sprong
weer voor n voeding, maar slaapt wel gelijk weer in.
Overdag slaapt ze, probeer ik dan, smorgens in haar bed en smiddags in haar wagenbak, omdat ze anders
Fieke wakker gilt en die heeft haar slaap heel hard nodig
Maar als ze smorgens in haar bed slaapt dan slaapt ze 2x 45 min dus van 8.30 tot 9.15 en van 11.30 tot 12.15 en
smiddag in haar bakkie 1,5 uur. Nu heeft ze vandaag in haar bakkie geslapen omdat ze mee moest om Fieke
te halen op de psz en ineens slaapt ze meer dan n uur :think:
Zou t zo zijn dat ik haar dan maar met wagenbak en al boven moet gaan leggen of gewoon stug volhouden
en n keer gaat ze daar wel slapen :think:
Wat denken jullie ?
ik zou gewoon volhouden zodat ze straks doorheeft dat haar bedje is om lekker in te slapen… mischien vindt ze het fijn om alle geluiden om zich heen te horen als ze beneden ligt… :think: dat ze daarom beter slaapt in de wagenbak… ach komt vanzelf goed!!
Dank je voor je reactie :thumbup:
Verder niemand geen ideeen :think:
Viool, Tes heeft ook heel veel moeite gehad om in bed te slapen, sliep soms hooguit een half uur tot 3 kwartier en dan echt uren wakker, ook als hele jonge baby. In de wagenbak sliep ze idd beter en dan vooral buiten. Dar heeft ze ondanks de winter en voorjaarskou heel wat uurtjes doorgebracht bij mooi weer.
In bed heb ik haar ingebakerd en dat hielp enigszins, maar nog niet dat je zegt geweldig.
Ook nu is ze nog een slechte slaper, ze slaapt nu 2x een uurtje per dag met een uitschieter naar een keer 1.5 uur.
Ik heb mij er bij neergelegd, de nachten maakt ze een ontzettend lange ruk, dus daar tankt ze in bij. Ze gaat rond 18.30-19.00 naar bed en 9 van de 10 keer maak ik haar uiterlijk om 09.00 's ochtend wakker.
Hoe is het verder met jullie?
:-*