Hoe slapen jullie??

Mijn man ligt dubbel en verbaast zich er enorm over dat ik, met een slaapkamer waar de thermometer van de wekkerradio 29 graden aan geeft, nog kan slapen in een pyjama en onder het dekbed (tot mijn neus). Dat terwijl hij geen oog dicht doet, vaak tot twee uur nog beneden zit of aan het lezen is en in zijn shortama zonder dekbed over hem heen nog zowat smelt.

Wat hebben jullie aan en waar slapen jullie onder?

eeeh onderbroek en dan een shirtje als het heel warm is alleen onderbroek en boven de dekens totdat ik het koud krijg

Momenteel alleen in mn onderbroekje en als ik het koud krijg ligt ons dekbed aan het voeten einde dat ik dan omhoog trek.

Hier ook hoor! Wel alleen bovenstuk van pyjama maar wel mijn zelfde dekbed als in de winter en goed vastpakken, het moet lekker dik zijn anders kan ik niet slapen :oops: Wel heb ik vaak dat ik wakker wordt en spinnen zie overal hihihi Door de warmte ga ik beetje hallucineren , maar toch het dekbed erover hoor :lol:

Zonder kleding en de deken ligt voor me en daar knuffel ik mee :lol: anders kan ik t niet omschrijven, maar hij ligt iig niet over me heen :lol:

Shirt, lange broek, dekbed, :roll: En heus wel heb ik het warm… maar toch…

Zonder iets aan, manlief ook. Dekbed ligt tussen ons in en als ik het kou krijg trek ik mijn gedeelte over mij heen, benen eronder uit en dan tot over mijn middel.

haha ik droom ook vaak over spinnen en ander ongedierte :lol: dan zit ik weer krijsend midden op het bed tegen hub te roepen: Man lig niet zo te luieren pak die spinnen nu! Ik ga gillennnnn hoor als je niet op SCHIET!

En 's ochtends weet ik nergers meer wat van af :shifty:

Maar ik slaap in mijn eva kostuum, maakt me niet uit of het zomer of winter is. Als ik iets om mijn lijf heb slaap ik niet lekker.

Ik draag niets, en er ligt alleen het dekbedovertrek over me heen.

naakt zomer én winter.:inlove:

half stukje dekbed zo van mijn knietjes tot mijn ribben en de rest onbedekt.

met helemaal niets over me heen kan ik niet slapen, dan kies ik nog altijd voor een laken. :inlove:

Nu een topje met onderbroek, als het wat koeler is een t-shirt met onderbroek en in de winter een pyjama met pyjamabroek.

Ik snap ook niet dat je met die hitte een dichte pyjama draagt. :shifty:

Mijn vriendin heeft het ook altijd koud en die slaapt bij ons ook onder 10 dekens.

liefst in mn nakie maar nu toch maar in onderbroek met hemdje naast het bed.

want stel je voor als er ineens brand uitbreekt en je hals over kop weg moet?

of er een inbreker in je kamer staat :lol:

tsj je kunt je maar ergens mee bezig houden he :wink:

Nu of in mijn onderbroek, of met een hemdje, maar altijd met het dekbed er over.

In de winter gebeurt het wel eens dat ik met dikke pyjama, sokken, ochtendjas aan in bed lig. :shifty: :oops: Onder het dekbed :wink:

Met onderbroek aan onder een laken. Het dekbed ligt bij het voeteneind, dus als ik het koud krijg trek ik die over me heen.

De meiden liggen ook alleen in een onderbroekje met een laken, en het dekbed alleen over hun benen. Als ik 's nachts wakker wordt ga ik wel altijd even kijken of ze het niet te koud hebben (wat 9 van de 10 keer dus niet zo is…)

Maar met 29 graden een pyama en dekbed :shock: daar zou ik ook van hallucineren :lol: 8)

nu onderbroek en onder de overtrek.

Niet eens helemaal eronder overigens. Onderbenen en schouders + armen liggen vrij. Helemaal zonder iets over kan ik niet slapen.

In de winter… beide delen 4 seizoenen dekbed + pyjama… maar daar moet ik nu echt niet aan denken hoor, dan kan ik niet slapen van de warmte.

@mamaMarije wrote:

nu onderbroek en onder de overtrek.

Niet eens helemaal eronder overigens. Onderbenen en schouders + armen liggen vrij. Helemaal zonder iets over kan ik niet slapen.

presies het zelfde.
ik kan absoluut niet met hipster of string slapen.
liefst een boxer of gewonne onderbroek

@marloes vip wrote:

Ben ik dan ook erg raar als ik vertel dat ik nu nog elke avond onder een fleece plaid op de bank zit? Liefst dicht tegen mijn man aan. :oops:

wat denk je zelf! :wink:

ik ook dus!!!

Een spaghetti top en een boxer en ja hoe heet het ook is ik moet wel een beetje onder de dekens liggen :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

haha ik droom ook vaak over spinnen en ander ongedierte :lol: dan zit ik weer krijsend midden op het bed tegen hub te roepen: Man lig niet zo te luieren pak die spinnen nu! Ik ga gillennnnn hoor als je niet op SCHIET!

En 's ochtends weet ik nergers meer wat van af :shifty:

Hahahahaah zo herkenbaar dit. Ik kan hysterisch uit mn bed springen omdat er een spin is, die er helemaal niet is. Die beesten komen ook steevast op me af gebungeejumped vanaf het plafond als ik slaap... Hub moet er altijd smakelijk om lachen :naughty:
Ik kan het me alleen wél herinneren de volgende ochtend. Of ik word zelf van mn gegil wakker en weet het dan ook nog..
Genant... :mrgreen:

Ik heb een pyama jasje aan en onderbroek, en knuffel ook met mijn deken, ik lig er niet helemaal onder. Maar zonder pyamajasje kan ik echt niet, mijn hub zweet zo enorm, dat hij helemaal nat is :silenced: en dat vind ik niet prettig om daar zonder pyama tegen aan te gaan liggen :oops: maar met een pyamajasje aan kruip ik heerlijk tegen hem aan, totdat ik wakker wordt omdat ik het wel heel erg warm heb ineens, draai me om en val weer in slaap. :lol: