hoe rijstebloem toevoegen???

Wanneer ik rijstebloem in de fles van Sacha doet dan lost dit niet op en heb ik op het eind alleen nog maar dikke pap in de fles. Hoe kan ik het zo krijgen dat hij het op kan drinken??? Ik gebruik nu al de M speen van difrax. Heeft iemand tips??? Of is het normaal dat er op het eind nog een dikke pap overblijft. Want op het pak staat dat het voor in de fles is ik doe de juiste hoeveelheid erin. Dit is dan toch niet de bedoeling neem ik aan. En zo krijgt ie natuurlijk er ook niks van binnen.

ik deed altijd eerst een klein beetje kokend heet water in de fles,

dan de rijstebloem erdoorheen roeren,

dan de melk erbij

en dan aanvullen met koud water.

het hoort natuurlijk wel dik te worden,

want het is een verdikker.

tygo dronk het goed weg met de 123 speen van avent

ik meng het eerst met het poeder van de melk… en dan ineens in het water… Daardoor verdeelt zowel de melkpoeder zich beter als de rijstebloem. Dat het aan het einde dikker wordt kan kloppen, hoe langer je het laat staan, hoe dikker het wordt… Je kunt het eerst ook heel even laten staan, dan nog een keer goed doorschudden… dan is de dikte gelijkmatiger… maar dat het aan het einde dikker is, daar kun je heel weinig aan doen denk ik…

Zit hier met hetzelfde… het is dus wel normaal dat er vlokjes in de pap blijven drijven? Ben bang dat Carlijn het niet door de papspeen gezogen krijgt namelijk…

Ik maak de papfles een uur van te voren klaar. Koud water, melkpoeder erbij, en dan de rijstebloem erbij. In de koelkast, en een uur later krijgt Dana dan de fles. Met de 3 standenspeen begin ik op 1, en draai ik 'm gaandeweg de fles door naar uiteindelijk stand 3. Meestal laat zij ook het laatste dikke staan. Tussendoor schudden helpt wel om de dikte wat gelijkmatiger te houden. De rijstebloem lost inderdaad niet helemaal op.

in mijn tijd (6 jaar terug en ik heb niet bijgelezen) werd rijstebloem pas vanaf 4 maanden aanbevolen en dan als oefeneten, dus met een lepeltje!

waarom zou je het al met 3 maanden in de fles doen?