Hallo,
Omdat mijn zoontje frisi-intensief voeding krijgt ben ik met 6 mnd pas begonnen met bijvoeden. Hij is nu 7 mnd. Alles gaat gelukkig erg goed, reageert nergens op maar wat mij maar niet lukt is om 1 flesvoeding weg te laten voor een warme maaltijd.
Hij schreeuwt alles bijelkaar als ik hem als maaltijd eten wil geven. En als hij dan weer de fles krijgt is alles goed.
Hoe hebben jullie dit gedaan? Het eten van een lepel gaat vrij goed.
Groetjes Suus
Hoi Suus, mijn zoontje is nog geen 7 maanden maar we zijn al wel twee weken bezig met bijvoeden; eerst de groentes en dan tegen 15uur voor de fles…opzich vindt hij dat prima als hij daarna maar wel een fles krijgt! als ik dan alles opruim en hem te spelen leg ofzo geeft hij luid protest…
zou je nu al een fles moeten laten wegvallen?!
Groetjes kim
Hoe ziet je schema er nu uit, en hoeveel voedingen krijgt ie nu?
Toen wij met Lotte begonnen met bijvoeding, kreeg zij 'smiddags rond een uur of 3 haar “warme hap”. Bij ongeveer 7,5 a 8 maanden zijn we overgegaan naar de avond. Toen at ze ook bijna een heel potje. Daarvoor nog niet. Ze kreeg in het begin ook altijd eerst haar warme hap en daarna haar flesje (iets kleinere fles dan voor zij bijvoeding kreeg). Misschien ook wat voor jullie om het zo op te lossen?