Hoe oud was je kindje toen het ging omrollen?

Hier ook sinds 2 weken…dus ruim 4 maanden.

Het is het leukste wat er is: als ik haar op de rug in de box leg is ze binnen 2 tellen op haar buik gedraaid. Helaas draait ze nog niet terug…en wordt na een tijdje megaboos.



Waarom het nog niet zou mogen/kunnen van het CB is me een raadsel :think:

@marietje wrote:

Kun je je kindje niet met ductape vastplakken? Vastbinden?Stapel boeken op buik/rug?





:lol:



Even zonder gekheid, heb je ook gevraagd waarom het volgens het CB niet mag? En wat ze dan voor wijze oplossingen hebben?



Ik ben nog een groentje wb CB hoor, maar mensen zouden toch een reden moeten hebben om zulke dingen te zeggen :think: ? Als ze die niet hebben mogen ze wat mij betreft echt terug naar de cursus “hoe geef ik ouders vertrouwen”…




Het betreft een vriendin van mij, niet mijzelf :wink:

Maar ik zou het gerust vragen ja!

Uhm, mijn jongste dochter rolt al van buik naar rug sinds ze 18 dagen oud is :shock:

Ik dacht ook eerst dat het per ongeluk ging, maar ze doet het iedere dag wel een of meerdere keren, dus het was geen toevalstreffer.

Bij mij op het cb geloofden ze het eerst ook niet :roll: , totdat mevrouwtje het daar ook maar even meteen demonstreerde (waarom zou ik daar uberhaupt over liegen? :roll: ).

Erg jong inderdaad, maar zoals gezegd, ik kan haar moeilijk vast tapen. :wink:

Mijn zoontje rolt zich van zijn rug naar buik en soms lukt het hem om terug te rollen.



op het CB vonden ze het knap maar geen vreemde opmerkingen over gehad helemaal al niet dat het niet zou mogen.



je kan er toch niks aan doen?

je moet ze iedere dag op hun buik leggen van het CB maar als ze dan gaan omrollen dat mag dan niet?

Mup rolt hier ook lekker alle kanten :dance: :inlove:

Van buik naar rug al met 3,5/4 mnd, maar nu pas sinds 3 weken helemaal. Dus met 7,5 maand helemaal rond en dan ook echt op een kleed van de ene naar de andere kant om zijn doel te bereiken :lol:

Dan heb ik een laatbloeiertje qua rollen. Lars is nu 5,5 maand en rolt heeeeeeeeel soms per ongeluk van buik naar rug en verder nog niet. Het komt vanzelf!