hoe oud met 4 flessen op een dag?

Mijn vraag is hoe oud was jullie kindje toen die overging op de vier flessen?

We hebben Thije namlijk nu sinds 4 dagen op 4 flessen van 200 zitten en hij doet het er goed op! Maar anderen zeggen weer das veeeeeeeeeeeeels te vroeg voor zo weinig flessen!

Pffffff ben blij dat ik Kok heb hoor.

Dus kom maar op meiden.

Hoe oud met 4 flessen en hoe grootte flesssen?

Thije woog twee weken terug 7400 enw as 68 cm

Als hij het er goed op doet, is dat toch prima?

Ik heb het met Sebastiaan ook geprobeerd rond die leeftijd, maar dat ging duidelijk niet… Ben maar weer een extra flesje gaan geven en na een paar weken is het wel gelukt.

Niets van anderen aan trekken dus! 't Is alleen maar lekker dat het op deze manier goed gaat :wink:

Groetjes,

Heleen

ik zit hier voor wessel ookal op 4 flessen…als je kindje het er goed op doet.

wessel is rustiger en slaapt lekker tussen de flessen door.

doe waarvan jezelf denkt dat het beste is…al die andere mensen weten het altijd beter.

Schoen,

volgens mij geeft Eveline (ook een mei-mama) haar schatje ook maar 4 flessen op een dag. En niet eens 4 *200. En zij heeft t overlegd met de kinderarts…

Dus lekker laten praten :mrgreen: al die mensen om je heen!

Rick zat ook voor hij 3 maanden was op 4 flessen. Ik ging geloof ik wel de flessen iets groter maken, 4x 210 + 7 schepjes.

Jenna is een heel ander kindje en zij is duidelijk nog niet aan 4 flessen toe.

Zoals al gezegd, kijk naar je kind en volg je gevoel!

Jeremy zit ook al sinds hij 3 maanden is op 4 flessen van 210/7. hij werd gewoon s’nachts niet wakker. dus gewoon een eraf gehaald en hij doet het er goed op

Jeremy zit ook al sinds hij 3 maanden is op 4 flessen van 210/7. hij werd gewoon s’nachts niet wakker. dus gewoon een eraf gehaald en hij doet het er goed op

Emma was 4 maanden toen ze op 4 flessen zat.

amber zit nu ook sinds een week ofzo op 4 flessen van 220 ml water plus 7 schepjes.gaat hartsikke goed :thumbup:

mijn schatjes drinken ook alweer een tijde 4 flessen. Ook met 210 water en 7 schepjes (en de laatste krijgen ze ook 3 scheppen pap)

Mijn kleinste meid wilde niet om de 4 uur drinken, dus hebben we maar 4 flessen om de vijf uur gedaan.

Gaat super! :dance: