Klinkt wel erg he, vetmesten?
Maar Anna Sofie heeft in de vakantie 2 weken bijna niks gegeten vanwege heimwee en als ze wel goed at ging het er met vliegende vaart weer uit :?
Echt sneu voor haar, en ik maak me wat zorgen om haar gewicht.
Vanmorgen smeerde ik haar in met zonnebrandcreme en ik vond het gewoon niet fijn haar rug in te smeren want ik voelde alleen maar bot. Je ziet haar ribben en haar rugwervel erg goed, gewoon vel over been
Nu is ze nooit zo mollig geweest maar dit vind ik echt te.
Wat kan ik nou nog meer doen om haar wat meer te gevenā¦
Ze eet nu thuis redelijk en ze mag nu van mij ineens ijs en cake en koek en extra boterhammen, maar de kiloās komen er nog niet erg bij.
Lastigā¦
Kun je je vinger op haar zere plek leggen?? Ze heeft heimweeā¦waarnaar heeft ze precies heimwee??
Ik neem aan dat je haar āgezondā dikker wilt krijgen?? Het moet er nu aanā¦
Ehmā¦ Bananen met een beetje (zelfgemaakt) roomijsā¦ advocadoā¦(misschien in een dipsaus) met wat chippiesā¦
Shakes maken of zelf yokidrinkā¦maar dan met volle yoghurt en volle melkā¦
Slagroomā¦
Roomboter op broodā¦
Pastaās etenā¦
(je huisarts het probleem voorleggen??)
Succes met je heel gevoelig meisje!!
Wat zielig voor haar dat ze heimwee had.
Eerlijk gezegd zou ik me niet zo heel druk maken om haar gewicht. Kinderen van die leeftijd hebben soms een periode dat ze zo hard groeien dat ze alle reserves gebruiken, en als je dan 2 weken niets kan binnenhouden gaat het helemaal hard.
Als je je echt zorgen maakt zou je eens een dietiste kunnen raadplegen. Die weten vast wel wat je het beste kunt geven!
Succes!!!
Dat heeft toch een beetje tijd nodig ben ik bang voordat het gewicht er weer aan komtā¦
ik kan me herinneren dat Daphne heel veel was afgevallen door een buikgriep, voordat die weer op haar oude gewicht was waren we een aantal weken verderā¦
Ik zou niet te veel laten snoepen, want als dat straks niet meer mag is het weer moeilijkerā¦
ik zou inderdaad die extra boterhammen doen en dan wat meer plakjes worst of ham of jam als andersā¦volle melk en yohgurt en kwark enzo tussen door geven :thumbup:
Je kan haar laten ontbijten met brinta als ze dat lekker vind en dan met volle melk.
en wat de andere ook zeggen het komt wel goed in de loop van de tijd,mijn dochter is ook al lang te licht maar ik doe er niets aan.
hoe gaat het nu met as?
van brinta gaat die echt kokhalzen, die gaf ik als baby al geen pap want dan gooide ze het er uit
Ze eet nu supergoed, komt alleen niet echt aan.
Maar goed, ik zag gisteren de familie van mijn man en die tantes zijn allemaal graatje mager. Dus op zichā¦
ieder kind heeft andere bouw he
jan begint ook pas sinds dit jaar wat meer in de breedte te groeien