Hoe Maxi-Cosi in Fietskar vervoeren?

Wie maakt veel gebruik van een fietskar, om je kleintje onder bijv de 7 mnd te vervoeren achter de fiets? Mij lijkt het de ideale manier, zodat je toch kan fietsen. Maar nu mijn vraag, hoe moet je in hemelsnaam die autostoel in de fietskar bevestigen? Of heb je echt zo’n apart ‘schuitje’ nodig?



Grz Jeanine

Ik gebruik een babyschelp in mijn kidcar comfort. Maar ik moet er wel bij zeggen dat een maxicosi + een ouder kindje er anders niet in past :wink: dus ik moest wel een babyschelp kopen.

hier ook een babyschaal in onze croozer

Ik heb eens even gezocht op marktplaats, maar wow, die babyschelpen zijn nog behoorlijk prijzig. Nieuw 80 euro? Klopt dat?



Hopelijk heeft iemand toch nog tips, zodat ik de maxi-cosi erin kan maken :mrgreen:

een 2e handse cosi kopen en deze met riempjes bevestiging in de fietskar…

De cosi zit dan vast in de fietskar maar je kunt hem er dan niet uithalen…Een makkelijke weg is er vrees ik niet…wij hebben destijds ook alle opties bekeken maar babyschaal is toch het handigst/veiligst en goedkoopst…



wij hebben de babyschaal bglr…zoals op het plaatje te zien is…en ook voor die prijs die erbij staat vermeld…



http://www.croozer.nl/accessoires.html