Hoe maak ik dit?

Deze is gemaakt door iemand anders.

Maar ik wil dit zelf kunnen :mrgreen:

Maar waarmee?

Ik heb fireworks kan het daarmee?

ik weet helaas alleen hoe’t met photosh*p kan, maar iemand anders misschien?

photosh*p hoe kom ik daaraan?

Het moet volgens mij ook met photofiltre kunnen: je moet elk plaatje een voor een openen, bewerken en dan opslaan. Pas aan het einde plak je ze allemaal in een document. Open het eerste plaatje: maak de foto’s via IMAGE–> CROP allemaal even groot. Vervolgens maak je met IMAGE --> OUTSIDE DROP SHADOW de ‘shaduw’. Ik weet het niet zeker maar je kunt dan volgens mij de shaduw bewerken en hem dan bijvoorbeeld een nieuwe kleur geven. Helaas heb ik het zelf nog nooit gedaan, dus kan ik je niet meer tips geven

photosh*p is helaas duur en photofiltre is voor zo ver ik weet gratis…

@eisblume wrote:

Het moet volgens mij ook met photofiltre kunnen: je moet elk plaatje een voor een openen, bewerken en dan opslaan. Pas aan het einde plak je ze allemaal in een document. Open het eerste plaatje: maak de foto’s via IMAGE–> CROP allemaal even groot. Vervolgens maak je met IMAGE --> OUTSIDE DROP SHADOW de ‘shaduw’. Ik weet het niet zeker maar je kunt dan volgens mij de shaduw bewerken en hem dan bijvoorbeeld een nieuwe kleur geven. Helaas heb ik het zelf nog nooit gedaan, dus kan ik je niet meer tips geven

Weet je wel hoe ik die foto’s op een achtergrond krijg?

je plakt de foto’s een voor een in een nieuw bestand (die dus je achtergrond is/wordt), de achtergrond zet je op transparant of in kleur als je dat wilt…

het nieuwe bestand moet dus zo groot zijn dat alle foto’s erin passen…

Het is me dus nog steeds niet gelukt :oops: :roll:

Je mag mij de foto’s ook sturen dan doe ik het voor je, maar ik weet niet of dat is wat je wilt…

Dat is erg lief!!! :-*

Even kijken wat de meiden ervan vinden,dan verzamel ik even de foto’s.

Maar ik wil het ook nog steeds zelf leren,maar dan heb ik daar even de tijd voor.

Ik maak dan 1 map met alle foto’s op de juiste volgorde van hun leeftijd.