Hoe laten dopen???

Ik vindt een doopjurk ook wel echt horen. En misschien kun je een mooi wit pakje voor eronder kopen voor als de jurk weer uit is. Die hou je hem toch niet heel de dag aan denk ik. Maar in de kerk zeker de jurk is mijn tip.

Als je hem nog hebt, tuurlijk doen, daarvoor is ie waarschijnlijk ook bewaard! En het is toch alleen voor in de kerk? Thuis zou ik hem dat mooie pakje wel gelijk aan doen!

@ruud wrote:

:mrgreen: Ik heb ook 1x een jurk gedragen. :wink:






:eh:





:lol: :lol: :mrgreen: :lol: :lol:

Justin heeft geen jurk aan gekregen.

Ik mocht een wit dooppakje lenen van mijn zus,dat is gemaakt van dezelfde stof als trouw/doop/communiejurken,er zat ook een leuke muts bij.



Maar ik vind een doopjurk wel kunnen bij een jongen :think:



Voor Jowena heeft mijn moeder een doopjurk laten maken van mijn communiejurk :inlove: :mrgreen:

Mijn kinderen hebben mijn doopjurk aangehad met wel een wit pakje er onder anders vond ik het te koud

Ik vind ook dat het wel kan. Onze Renze wordt over twee weken gedoopt en draagt dan ook de familiedoopjurk van zeker 115 jaar oud!



Ik kan het niet laten, even een fotootje van toen Noortje gedoopt werd, mooi hè?!



Ik wens jullie een mooie doopplechtigheid toe en een goede geloofsopvoeding!

Lucas is gedoopt in een doopjurkje. Deze is gemaakt van de trouwjurk van mijn moeder. Mijn zus, broer en ik zijn er ook in gedoopt. Ik wilde een foto bijvoegen, maar kan er helaas zo gauw geen vinden.