Hoe lang van te voren een pret-echo plannen?

De vraag zegt het al… :wink:

Ik wil graag een pret echo laten maken rond 25/28 weken…

De 20 weken echo staat gepland met 21 weken, dus ik wil ‘zo laat mogelijk’ de pret echo laten maken, maar het moet allemaal nog wel redelijk goed te zien zijn, dus niet pas met 32 weken ofzo…

Wie heeft een pret echo gemaakt en weet of er lange wachtlijsten zijn o.i.d.?

We gaan waarschijnlijk in Hoofddorp de pret echo laten maken bij Babyview.

Bedankt alvast!!

Op zich zou je nu alvast wel een afspraak kunnen maken. Of anders na je 20 weken-echo, als je die liever eerst afwacht. Maar ik zou er niet te lang mee wachten, dan heb je nog de meeste keus wat dagen en tijdstippen betreft. 's Avonds zit natuurlijk het eerst vol, anders moet je overdag.

ze hebben tegen mij gezegt dat je de mooiste beelden kreeg rond de 28 weken en dat was ook idd zo :thumbup: :inlove:

Ik zou m idd alvast vastzetten. Wij hebben vorige week (26w) onze pretecho gehad en die had ik na de 20 weken echo al vastgezet we wilde aan het eind vd dag dus nog ruime keuze. Nu had onze dame er vorige week geen zin in en mogen we over 2 weken dus nog een keer, maar nu was het moeilijker om een goed tijdstip te prikken. Zou m dus gewoon vastzetten, je kan altijd weer afbellen als het toch niet uitkomt.

Dank je voor jullie antwoorden!!!

Ik ga hem deze week even plannen!!! :mrgreen:

@Jippie wrote:

Op zich zou je nu alvast wel een afspraak kunnen maken. Of anders na je 20 weken-echo, als je die liever eerst afwacht. Maar ik zou er niet te lang mee wachten, dan heb je nog de meeste keus wat dagen en tijdstippen betreft. 's Avonds zit natuurlijk het eerst vol, anders moet je overdag.

Precies…nu vast afspreken zou ik doen :thumbup: enne 28 weken is idd het mooist, heb ik beide keren bij 28 weken laten maken bij Babyview :wink:

Ik ben ook bij Babyview geweest en daar wilden ze het liefst een 3D/4D-echo maken als je 24 weken zwanger bent. Je hebt dan de meeste kans op mooie plaatjes, omdat het kindje nog niet te diep ligt of al te groot is. Dus ik ben met ruim 24 weken geweest. Het waren inderdaad mooie plaatjes, ondanks dat ik de placenta aan de voorkant had.

In eerste instantie had ik ook met 27-28 weken gewild, maar dat werd mij dus afgeraden. Achteraf was ik toch liever wat later gegaan, ik vind de echo’s rond 28 weken veel mooier. Het kindje heeft dan wat bollere wangetjes, het gezichtje is wat duidelijker qua uiterlijk. Dus een (hopelijk) volgende keer ga ik ook rond 28 weken en niet weer met 24 weken!

hier heb ik de echo aankomende maandagavond heb ik 2 weken geleden

een afspraak voor gemaakt hier vind ze het met 26 weken de mooiste tijd niet te groor nog kan mooi in beeld worden gebracht en het alien idee is eraf :mrgreen: ben benieuwd