Hoi meiden,
Ik vind die hangwieg van Leander onwijs mooi en wij hebben helaas niet al teveel ruimte in de nieuwe babykamer dus het zou ideaal zijn, maar ik vraag me af hoe lang kindjes hier in kunnen liggen? :think:
Wie o wie had/ heeft er eentje en hoelang sliepen jullie kindjes erin??
Alvast bedankt,
Gemma.
Ik had niet die wieg maar een andere hangwieg. Die van kindekeklein
Anique heeft er in gelegen tot ongeveer 4 maanden. Ze paste nog makkelijk
maar ging zich omdraaien en dan is het niet veilig meer…
Onze dochter heeft ongeveer 5 maanden in een hangwieg gelegen, maar werd wel ingebakerd en kon er dus niet uit klauteren.
Hoi Gemma
Mijn dochter sliep in de Leander tot ze zo’n 8 maanden oud was - eigenlijk tot ze zichzelf kon optrekken tot staan (ze rolde zichzelf niet om, maar weet eigenlijk niet waarom dat een probleem zou zijn). Ze sliep er altijd super in. De wieg hing eerst aan een haak boven ons voeteneinde (handig met nachtvoedingen) en later in haar eigen kamertje. We hebben ook de stokken om hem beneden en buiten te kunnen zetten. Zo heeft ze heerlijk buiten geslapen op vakantie toen ze een week of 10 oud was - klamboe eromheen en klaar…
Al met al geweldige wieg, kan hem zeker aanraden! Onze gaat nu naar vrienden in Frankrijk maar hopelijk komt ie over niet al te lange tijd weer terug bij ons voor de volgende!
- Jude