hoe lang ongi bij de eerste keer?

Hoi,



Ben nu al bijna drie weken ongi achter elkaar door. Heb ook de hele tijd dat ongigevoel in mn buik. Op de eerste dag heb ik wel n nuvaring ingebracht…dus anticonceptie begint ook nu.



Zijn dr nog meer die zo lang ongi blijven de eerste keer? Is dit wel normaal? Had het bij mn eerste kindje niet.



groet,

Mariek

Ik had het met 5 dagen weer onder controle.

3 weken lijkt me wel erg lang!

Hopen dat het maar een keer weer over is lijkt me. Word je er niet ontzettend slap van??

bij mij stopte het ook niet meer… was toen 6 of 7 weken aan het vloeien…



Nét toen ik een verwijzing voor de gyn. kreeg ging het over… (gelukkig).

Ik had toen wel een “kuurtje” pillen gehad die het moesten regelen… Het komt vaker voor… misschien ook even iets kunstmatigs nodig om het te stoppen… naar de ha gaan!

Dat had ik met de pil. Mijn lijf kon blijk baar even niet tegen de hormonen. Ik ben gestopt met de pil en toen was het over.

jah…mn weerstand wordt helaas wel minder. Vanaaf kan de nuvaring eruit. Ben benieuwd of het dan minder wordt (zal dan juist weer moeten beginnnen) en dat het normaal gaat worden. Anders bel ik de ha.

Ik haal hem even op, ookal issie van een jaar geleden maar ik ben heel benieuwd of het na die cyclus beter geworden is. Ik ben nu bijna 2 weken ongi, ook met NuvaRing :? dus was ff op zoek naar “lotgenoten” :wink:

Ik ben sinds donderdagavond opnieuw ongi en vandaag best enorm hevig :?

Ik lek gewoon overal door, kan niet eens buitenshuis komen dus ik hoop van harte dat dit geen twee weken gaat duren :lol:

Ook met de NUvaRing Femmieke of niet?

Rottig hoor, hoop dat het snel over is :hug:

7weken ofzo,

in de laatste weken wel lichte bloedingen en vieze bloedingen,