Hoe lang mag een reparatie duren?

Mijn bril, mijn leukste 8) , ligt al vanaf 1 maart bij de opticien. Er is een schroefje nodig wat uit weet ik waar moet komen en dat lukt steeds niet. Ik loop nu 2 maanden met een reservebril op, die ik veel minder leuk vind staan. En ik kan echt niet zonder dus ik moet wel.

Ik zit serieus te denken om te gaan klagen bij de winkel of bij de keten (eyewish).

Ben die zoete lieve roze bril wel zat nu :mrgreen:

eh ik vind 2 maand wel errug lang eigenlijk… bij mijn moeder moest er eerst nog weer een apart deel besteld worden en omdat ze een ‘aparte’ bril heeft duurde dat wat langer… en die had hem binnen 2 week terug!

Was dan wel bij een duurdere opticien, maar dan nog vind ik dat je je veel leukere bril nu best terug had mogen hebben :thumbup:

Ik weet niet hoelang het mag duren, maar vind dat jij je bril nu wel heel erg lang kwijt bent. Hebben ze je ook geen reden gegeven waarom het zolang moet duren ? Moet er iets van heel ver komen of is er een andere reden dat het zolang moet duren ?

Kunnen ze je ook niet zeggen hoelang je nu nog op je bril moet wachten ?

Dat is wel heel lang! Heb je al eens gevraagd hoe het er mee staat? Voor hetzelfde geld zijn ze het gewoon vergeten… :angel: Als ze ja aan het lijntje blijven houden eens vragen bij het hoofdkantoor idd.

Ben er al 2 keer langs geweest en 2 keer gebeld. Echt onzinnig. Schroefje was met de post kwijt geraakt ofzo :?

Ga er straks wel even langs. Moet ik wel goed boos worden want dat ben ik dus zelden hè :mrgreen:

een schroefje … dat is alles… die kunnen ze hier gewoon vervangen… ala minuut… zou ook klagen… dit kan toch niet…

2 maanden voor 1 schroefje? Waar moet dat schroefje dan vandaan komen? Want ik ken geen één land dat er zolang over doet met de post.

En dan zijn ze het één keer kwijt geweest. Betekent alsnog dat ze er dus een maand over doen!

Vind dat dus echt niet kunnen he. Inderdaad even goed boos worden. Laat ze je dan maar een nieuwe bril geven ofzo.

2 maanden :shock: Dat vind ik ook wel heel erg lang, hier kunnen we wachten op een schroefje… winkel in met kapotte bril en winkel weer uit met een hele bril…

Ik had 2 weken acceptabel gevonden. 2 maanden vind ik echt van de zotte en zou mijn beklag doen.

Dat alles voor een schroefje :roll: Laat ze een schroefje uit een ander montuur halen en als dat onmogelijk is moet je eens vragen of je niet een ander montuur uit mag zoeken!

Hij was al klaar :evil: geen memo gemaakt dat ze zouden bellen.

Er zit een compleet nieuw pootje op. Alleen zit er zie ik nu thuis een duidelijk kleurverschil tussen het ene en het andere pootje :wall:

Dus ik ga er morgen mee terug…

@Joy wrote:

2 maanden :shock: Dat vind ik ook wel heel erg lang, hier kunnen we wachten op een schroefje… winkel in met kapotte bril en winkel weer uit met een hele bril…

Mee eens… En dat is bij ons ookzo, je kan er op wachten.

Er is dus een ander pootje opgezet en dat hadden ze niet op voorraad, dus dat kon niet direct. Maar goed, de kleur wijkt echt af, ik erger me vreselijk nu. Snap het wel dat gekleurd titanium kan verkleuren bij daglicht, maar vervang dan beide pootjes :wall:

En?

Nou ja zeg wat absurd. Ik zou vragen of ze je bellen als het andere pootje er is en dan pas je bril afgeven, even wachten en hem meteen laten monteren.