Hoe lang last van eisprong?

Hey Meiden,

Ben ik weer met een vraag! Ik heb doorgaans mijn ei op dag 18/19/20. 14 dagen later wordt ik ongesteld. Alleen ik merk al op dag 13/14 dat mijn ei gaat komen. In de loop van de dagen wordt het steeds erger totdat hij gesprongen is en dan is het ineens weg. Ik heb het elke cyclys dus ik weet zeker dat het mijn ei is.

Ik heb dan het gevoel of er een zo;n rubberenknijpstressbal in mijn baarmoeder zit, die vreselijk in de weg zit.

Zijn er mensen die dit herkennen, of mensen die weten of dit normaal kan zijn? Ik hoor vaak mensen die hun eisprong kunnen voelen maar die hoor ik dan over steekjes en vaak maar 1 of 2 dagen.

Ik ben inmiddels een jaar bezig om zwanger te worden.

Groetjes Karin

nee sorry meis, ik herken dit helemaal niet :think: Misschien eens aan je huisarts vragen of een doorverwijzing naar een gyn om het na te laten kijken ?

Ik hoop iig voor je dat je wens voor een tweede kindje snel uitkomt :pray: :-*

groetjes Jiska

Hier is het wel heel herkenbaar. Na de zwangerschap kan ik ook mijn eisprong voelen.

In de tijd naar de eisprong toe, dus een dag of 2 a 3 krijgt ik steeds meer last van buikpijn en de dag na de eisprong is het weer over.

Dus hier een paar dagen buikpijn.

Bedankt voor jullie reacties.

Krabje, ik zie dat je zelf zwanger bent geworden door IUI en dat je daar nu ook weer mee bezig bent. Heeft dat ook met je pijnlijke eisprong te maken of helemaal niet?

Groetjes Karin

Nee daar komt het niet door. In het jaar na mijn bevalling had ik dat ook en nu nog steeds. Juist door de iui kom ik erachter dat die buikpijn idd door de eisprong komt.

hoi

ik herken je verhaal van pijnlijke eisprong het is net of er iets inzit wat het uitrekt

ik moet 2 febr. naar fertiliteitsarts en ik ben benieuwd wat hij/ zij te zeggen heeft en wat ze gaan doen!!

Heel herkenbaar!!! Ik heb hier ook altijd een dag of 3 a 4 soms zelfs zo’n onwijs zeurderig gevoel alsof ik zwaar ongesteld moet worden zeg maar :? En dat de afgelopen 3 cycli rond dezelfde tijd, de tijd dat ik mijn eisprong heb :wink: Kan me zo even niet meer heugen of ik dat nou ook zo duidelijk heb gehad de vorige keer, maar ik eb dus al 2 kinderen en beiden op de natuurlijke manier dus hier is het geen bijwerking van het een of ander in elk geval, maar gewoon mijn eigen lijf. Ik weet wel dat ik sinds de puberteit (voor ik aan de pil ging en later ook weleens als ik tussendoor gestopt was) mijn eisprong altijd heel goed kon voelen, met hetzelfde zeurgevoel :wink: maar dan op de dag zelf.

Heel erg herkenbaar.

Drie weken geleden heb ik zelfs een week lang ( :wall: ) last gehad van mijn buik. Alsof ik ongesteld ging worden.

Van de ene op de andere dag was die pijn weg. En toen had ik dus een eisprong.

Hier ook heel herkenbaar hoor. Is alleen maar een goed teken. Ik loop soms echt krom van de pijn, zeker als ik meerdere eitjes heb met de clomid nu. En dan ineens…weg pijn! :angel:

@maria77 wrote:

Hier ook heel herkenbaar hoor. Is alleen maar een goed teken. Ik loop soms echt krom van de pijn, zeker als ik meerdere eitjes heb met de clomid nu. En dan ineens…weg pijn! :angel:

Ja de laatste keer heb ik dat inderdaad ook van de Clomid gehad.

Normaal rommelt het ook wel maar de laatste keer was het dus écht niet fijn :roll: .