hoe lang kan je doorgaan, 2 voedingen.

hoi hoi



even een vraagje waar ik al een paar dagen over aan het nadenken ben, ik heb tot een maand of 6 a 7 volledige BV gegeven, daarna ben ik gaan minderen, nu geef ik alweer een tijdje 2 voedingen per dag, in de ochtend als eerste voeding, en ik maak mopje meestal zo rond een uur of 23 even wakker en dan drinkt ze nog even lekker bij mij in bed( vind dat zelf altijd nog zo gezellig :wink: ) dus twee goede voedingen per dag, maar nu vraag ik mij af, tot hoe lang kan je dat blijven doen, blijf je nog lang voldoende melk houden als je hiermee doorgaat of stopt het een keer, als het aan mij ligt gaan we nog wel een hele tijd zo door, dus vandaar dat ik hoop dat ik voorlopig nog voldoende heb. nu ben ik afgelopen zondag voor het eerst ongi geworden en merkte dat ook gelijk aan mijn voeding, liep even wat terug, dat merkte ik aan mopje, maar nu drinkt ze weer volop tijdens deze voedingen.



wie heeft er dus ervaring, met nog een tijd doorgaan op twee voedingen per dag.

volgens mij kun je zo tijden door gaan, maar als je wilt; ik weet een forum met meerdere lang-voedende moeders erop (en dan moet je denken aan jaren ipv maanden). Die weten dat vast wel… Dan PB ik je het forum adres even.

@blue_fairy wrote:

volgens mij kun je zo tijden door gaan, maar als je wilt; ik weet een forum met meerdere lang-voedende moeders erop (en dan moet je denken aan jaren ipv maanden). Die weten dat vast wel… Dan PB ik je het forum adres even.




ik ben wel benieuwd naar dat forum, dus pbtje graag :wink: :smiley:

@marloes vip wrote:

Hoi,



je kunt hele lang zo door gaan! Gewoon tot jou meisje het niet meer wilt of je zelf besluit te stoppen. Je voedt nu al zo lang dus je lichaam is al aardig gewend en zal niet zo rap stoppen met de melkproductie!



Lekker blijven genieten, heerlijk toch, zo’n klein tevreden mensje tegen je aan :inlove:




ik hoop ook zo lang mogelijk door te gaan, ik geniet er volop van en mopje ook, even echt quality time zo saampjes, in een huishouden met vier dochters is dat wel erg lekker :wink: ook omdat mopje echt de laatste is, wil ik er zo lang mogelijk van genieten, vandaar dat ik het mij af ging vragen, moet er nog niet aan denken om te stoppen.

Ik heb mijn oudste van 9 tot 14 maanden 2 voedingen per dag gegeven, toen wilde hij zelf niet meer en hield de productie vanzelf op, of misschien was het wel andersom.

In ieder geval verliep het heel vloeiend en natuurlijk.



Ik neem aan dat je het adres van het bv forum inmiddels hebt gekregen.

Hoi,



je kunt hele lang zo door gaan! Gewoon tot jou meisje het niet meer wilt of je zelf besluit te stoppen. Je voedt nu al zo lang dus je lichaam is al aardig gewend en zal niet zo rap stoppen met de melkproductie!



Lekker blijven genieten, heerlijk toch, zo’n klein tevreden mensje tegen je aan :inlove:

Ik zal je ook een forum pbén! Dar schrijven ook langvoedsters mee!