Hoe lang Infacol gebruiken achter elkaar?

Sinds zaterdag geef ik L infacol tegen de krampen, kleine ding had erge last. Maar hoe lang geef je dat nou? Enkele dagen en dan weer stoppen of bleven jullie het een paar weken toedienen? Op de verpakking staat dat continu geven preventief werkt, maar dat je het ook enkele dagen kunt geven.

Ervaringen?

Heb je het idee dat het helpt?

Zo ja, dan zou ik er gewoon een tijdje mee door gaan, zeg minstens nog een week en dan langzaam minder geven. En kijken of het ook zonder kan. Krijgt L. weer meer last, dan weer gaan gebruiken.

Maar het is geen medicijn ofzo, het lost verder niks op voor de langere termijn. Als je ermee stopt is het effect ook meteen weg.

Het bindt als het ware luchtbelletjes aan elkaar zodat ze beter opgeboerd kunnen worden en niet in de darmen blijven.

Bij Eva hielp dat niet want ze kan moeilijk boeren. Dus ik zag geen enkele verbetering, het werd ook niet slechter toen ben ik er na 2 weken mee gestopt.

het is wel duur spul :shifty: maar als het werkt, is dat het wel waard vind ik.

wat Marlous al zegt, als het helpt bij haar kun je het gerust een paar weken geven.



ik heb bij de kinderen een ander merk gebruikt, kwam uit duitsland (sab simplex). de werkzame stof is hetzelfde alleen de dosering is anders (een hogere concentratie van de werkzame stof)



bij Sebastian werkte het wel goed maar omdat hij last bleek te hebben van verborgen reflux zijn we bij hem ermee gestopt en hebben we een soort pro-biotica gebruikt (orthiflor heette dat geloof ik)

Het werkt wel, de tranen zijn een stuk minder! Ze krijgt er alleen onwijze stinkluiers van, ze stinkt 2 keer zo hard als anders :sick: maarja liever stinken dan buikpijn :slight_smile: .

Dank voor de tips weer dames, ik ga het spelenderwijs afbouwen en pak het er weer bij als het dan nodig is.