Hoe lang in supermarktkoeltas voor het smelt..

Ja ja… 8)

Ik heb 3 pakken festini-ijsjes gekocht die ik naar mijn man zijn werk wil gaan brengen. Ze hebben daar geen airco of fan of wat dan ook dus ik vind dat wel ff lekker voor ze.

Maar ik moet er wel 20 minuten voor fietsen.

Hoe lang kan iets in een supermarktkoeltas voordat het echt vreselijk gaat smelten? Weet iemnad dat?

Geen flauw idee hoe lang het duurt voordat ze gaan smelten… zou het zelf denk ik niet zo snel doen, vanwege idd het risico van smelten. Als ik het dan al zou doen, zou ik een aantal koelelementen in de tas meenemen, scheelt altijd iets.

Moet je snel fietsen, zeker met dit weer…ben bang dat je met een plasje water aankomt.

Zit er geen supermarkt vlakbij zijn werk? Kan je het daar halen…

Maar dat is geen antwoord op je vraag :wink:

Ik denk dat het met dit weer moeilijk zal worden.

Als je mischien kranten om de dozen ijsjes doet en dan in die koeltas en eventueel een koelpakking(ofzo) erbij indoet moet het denk ik wel goed gaan hoor .

Nah…

Wat flauw…

Oooh Kimmiej vind ik hoopvoller…

Wat lief dat je zo aan ze denkt! :inlove:

Ik zou proberen wat Kimmiej zei, en als het niet gaat hier melden, dan weet iemand aanders het voor de volgende keer :mrgreen:

maar zit er niks dichterbij? Hier tegenover zit een tankstation, anders fiets je daar even heen en kom je die ijsjes hier brengen, zijn wij ook heel blij mee!!

Heb je er van die koelelementen bij???

Dan houdt het wel ffies, denk ik…

Is’t voor vanmiddag al? Want anders doen een paar pakken sinaasappelsap uit de vriezer het UITSTEKEND als koelelementen :wink: Wij nemen dat altijd mee naar het strand en vaak is het aan’t eind van de dag nog niet helemaal ontdooid :slight_smile:

Of je eet vanavond doperwten en frieten en neemt die mee als koelelementen, als ze ontdooit zijn geeft het niet, je eet ze toch vandaag :lol: 8)

Ik heb nu iig een zakje ijsblokjes in de tas in de zon gezet en kijk over 15 minuten hoe erg het gesmolten is 8)

Als het gaat doe ik gewoon wat zakken ijs er bij in…

Dat kan ook natuurlijk :mrgreen:

Wel SUPERlief dat je het doet btw :mrgreen: :wink: :thumbup:

Amper gesmolten dus ik denk dat ik het er zo op ga wagen… 8)

hmmmm :think:

Volgens de buienradar kan ik beter nu niet gaan fietsen, acht dan doe ik het een andere dag, weet nu iig dat ik het kan proberen he…

Ik wilde ook zo de deur uit, maar wacht nu nog wel even :think: :eh:

Hier even een koeltip (ook bruikbaar voor een dagje op het strand): vries een paar pakken vruchtensap in en doe die erbij in de koeltas (in plaats van koelelementen dus).

Die pakken sap hebben een aluminiumlaagje aan de binnenkant, daardoor ontdooien ze heel langzaam - het invriezen duurt trouwens ook vrij lang!

Zo hebben we een keer tijdens een weekendje kamperen met 25 graden een super koelkast gehad, waarin we vlees voor de bbq, bier en frisdrank echt goed koel hielden tussen drie bevroren pakken appelsap. Pas op de derde dag konden we het sap zelf opdrinken, en toen zaten er zelfs nog stukjes ijs in.

@Mejis wrote:

Hier even een koeltip (ook bruikbaar voor een dagje op het strand): vries een paar pakken vruchtensap in en doe die erbij in de koeltas (in plaats van koelelementen dus).

Die pakken sap hebben een aluminiumlaagje aan de binnenkant, daardoor ontdooien ze heel langzaam - het invriezen duurt trouwens ook vrij lang!

Zo hebben we een keer tijdens een weekendje kamperen met 25 graden een super koelkast gehad, waarin we vlees voor de bbq, bier en frisdrank echt goed koel hielden tussen drie bevroren pakken appelsap. Pas op de derde dag konden we het sap zelf opdrinken, en toen zaten er zelfs nog stukjes ijs in.

Wat een supertip! Wij nemen altijd een klein koelkastje mee op vakantie naar Italie met wat standaard dingen erin die koel moeten blijven op de heenreis. Dit jaar huren we op de camping een grote koelkast dus ik was al weken aan het brainstormen hoe we alles koud in Italie gingen krijgen. Zó dus! Dank!