Oh Cell :o Wat was Peter een flinkerd dan! Wauw zeg!
@chantal!! wrote:
yeline heeft tot zeker tot 4 maand maat 50/56 gedragen. Ze is met maat 44 begonnen en zit nu nog in maat 74
Hier exact hetzelfde! :lol:
Noa was bij haar geboorte 2700 gram en 50 cm, maar maat 50 was haar eigenlijk nog wel een beetje te groot toen.
Pas met een maand of 4-5 ging ze echt over naar maat 62.
Maud was bij de geboorte 3940 gr en 52 cm. Ze zit nu goed in de 56. Maat 50 heb ik niets eens gekocht. Maar van Noppies kan ze al wel 62 aan. Dus het scheelt echt per merk ook.
Kirsten zat trouwens met 2 maanden in 62 (vooral Ducky Beau).
mischa was 55 cm bij zijn geboorte dus maat 50 paste hij niet. Maar 50-56 kon hij als het groter viel 1 maand aan.
Hoi
je vraag is best lastig mijn oudste 2 hebben het volgens mij tot max. een maand of 2 gedragen. me dochter droeg zelfs maatje 50 en dat was soms nog te groot.
En me jongste tja daar was maatje 56 eigenlijk al te klein had 2 pakjes bij in het ziekenhuis waarvan ie er 1 al niet aan kon :?
tja meneer was 3980 gram en 58 cm lang :shock:
ligt denk ik ook aan waar je de kleertjes koopt
maris is nu 7 weken en heeft maatje 62 en de broek maat heeft ze 56 aan
ze was bij de geboorte dan ook 4550 gram en 53 cm niet echt gemiddeld :mrgreen:
brittany begon met maat 43
dus met 6 maanden 56
Femke heeft nooit 50/56 aangehad. Die zat gelijk in 62 en dat heeft ze ook maar 4 a5 weken aangehad.
Aniek heeft 3 weken maat 56 aangehad en ging toen door voor de 62.
Maatje 50 hebben we hier niet eens aangeschaft. Hun papa was bij geboorte bijna 65 cm en ik 56 cm, dus we hadden al ingeschat dat onze kindjes wat langer zouden zijn als gemiddeld.
Matthijs woog bijna 10 pond en was 54 cm.
Hij heeft precies 3 weken maat 50/56 aangehad en toen lukte het echt niet meer.
Succes met kleertjes kiezen :inlove:
Merijn was bij geboorte 4060 gr en 52cm.Hij heeft 50 niet gedragen, 56 maar 2 weken ofzo.
Xander was 3810 gr en 50cm en die heeft 50 gedragen de 1e maand, Nu draagt hij 56 en van sommige dingen al 62. Vooral rompers 50/56 zijn te klein.
Kimberly begon met maatje 50, en al snel waren de kleertjes 50/56 aan de beurt. Na een maand had ze maatje 56 en 62 aan.
Inmiddels draagt ze maatje 80 en sommige kleding maat 86.
:o Wat kunnen kindjes groot zijn bij de geboorte zeg :shock: Hihi dat wist ik helemaal niet!
mijn Wessel was bij de geboorte 9 pond…maar paste wel maatje 50/56.
dit was echter niet van lange duur want na twee weekjes moest ie echt maatje 56 aan.
sinds 4 weken heeft ie maatje 62 aan.
suc6 met het verantwoord shoppen en je zwangerschap :-*
liefs nathalie en wessel
…
anne meindert was bij de geboorte 56 cm en 4060gram,
gelijk in maatje 56 dus en binnen een maand (3 weken?) in maatje 62.
voor de volgende die in december komt heb ik wel een heel lief geboortepakje gevonden, maar das wel in maat 50/56 van de hema… ik hoop echt dat het gaat passen… maar langer dan annemeindert kan me echt niet voorstellen dat onze uk zal worden…
(als denkt de vk en gyn daar anders over :shifty: maar we zullen zien…)
maatje 50 haal ik echt niet, dat geldverspilling…
nb toen ik hem in maatje 62 had, heb ik hem daar heel lang in gehouden… ik vond het te moeilijk om die lieve kleertjes weg te moeten doen en hem in een volledig nieuwe outfit te steken… zn witte broekje, zn robo shirt… :inlove:
maatje 68 heeft ie ook maar een paar weken weer gepast…
en nu… 17 maanden later stapt hij rond in maatje 86/92.
Elise is nu 1 maand en heeft misschien 1 week echt maatje 50 aangekunt, nu draagt ze 50/56 en dit pas goed! ligt wel ook aan het merk, want esprit bijvoorbeeld is groot, mexx is klein…
groetjes,
Louise
Lynn heeft 2 maanden gedaan met maat 50/56. (7 pond bij geboorte)
Quinten heeft nooit in maat 50 gepast. alleen een enkel pakje dat groter viel.
Hij draagt nu 56 en 62.
Hij was 9 pond bij de geboorte :mrgreen:
Bo was een kleintje (2870 gram, 47 cm) en we hebben snel 2 pakjes maat 44 voor haar gekocht. Bij 50/56 moesten alle mouwen en pijpen worden omgeslagen. Ze was ruim 4 maanden toen ze maatje 62 ging dragen.
Nikkie is nu 7 weken en draagt nog maatje 56 en ik denk dat dat nog wel een paar weekjes zal gaan duren. Ze was 3400 gram en 50 cm bij haar geboorte.
@Affie, zoals Minnie al zei: ligt er helemaal aan hoe lang jouw kindje is als het geboren wordt. Maarre…ik zou niet te veel kopen, wacht eerst de kraamvisitie af. Kleine kleertjes blÃjft favoriet om te kopen voor een kraamkadootje!
Ik denk dat Tawera de eerst maand maat 50 had en tot drie of vier maanden nog wel in maat 56 kon. Hij woog 3245gram en mat 50.5 cm bij de geboorte
(maar er staat 50 cm op zijn kaartje )