hier ging het direct goed, vanaf de eerste hapje :thumbup: (alsof hij dat alang op wachte)…nu eet hij sneller en wordt ie echt boos als ik het niet snel aanbied :roll:
Ik maak dan wel zelf de fruithapjes…dus geen potjes!
Hoe doe je dat met het zelf maken van appel, vind het na het pureren nog wel erg hard…
We zijn nu zo’n 2 weken verder na het starten met bijvoeding, en ze vind er nog steeds niets aan haha. Fruit houdt ze heel af en toe een klein hapje van binnen, de rest werkt ze er meteen weer uit met haar tong. Vandaag bij CB geweest en we mogen gaan beginnen met groente (ze gaf me een schema van (willekeurige volgorde) 1 fles 200ml melk, fruit + 100ml melk, 200ml pap van een bordje, groente + 100ml melk, 1 fles 200ml melk)
Ik vraag me echt af hoe ik dat ga doen, nu ze nog steeds niks van een lepel aanpakt. Ze moet het toch een keer leren… maarja, krijgt ze dan wel genoeg binnen als ik me aan bovenstaand schema hou :think: nouja, de tijd zal het leren. Misschien dat ze het opeens een keertje snapt, geen haast
:shock: vanavond om 18.00 uur aan tafel… madam ernaast in haar stoel, aan het hoofd… koninginnetje :inlove:
Ik had een half potje worteltjes warm gemaakt en me voorbereid op wegblazen en een witte muur vol oranje spetters… maar: ze at het! Als zoete koek :inlove: hapje na hapje, steeds gelijk die tong naar buiten zo van meerrrrr mamaaaa :inlove:
Zou ze het dan opeens doorhebben? Of zou ze fruit gewoon niet lekker vinden haha… zou ze ook niet van een vreemde hebben (paps :mrgreen: ).
:shock: vanavond om 18.00 uur aan tafel… madam ernaast in haar stoel, aan het hoofd… koninginnetje :inlove:
Ik had een half potje worteltjes warm gemaakt en me voorbereid op wegblazen en een witte muur vol oranje spetters… maar: ze at het! Als zoete koek :inlove: hapje na hapje, steeds gelijk die tong naar buiten zo van meerrrrr mamaaaa :inlove:
Zou ze het dan opeens doorhebben? Of zou ze fruit gewoon niet lekker vinden haha… zou ze ook niet van een vreemde hebben (paps :mrgreen: ).