hoe lang buikpijn na curretage

Hallo,

nou de titel zegt het al… hoe lang kun je buikpijn hebben na een curretage.

Ik heb vorige week zondag een miskraam gehad en moest maandga toch nog gecurreteerd worden. van het weekend leke de buikpijn minder te worden, gister na inspanning weer meer en nu al heel de dag dat zeurende gevoel. balen! want door die buikpijn voel ik me psychisch nou ook niet sterker worden.

hoop dat iemand antwoord heeft.

Gr, tiene

Hoi

In eerste instantie sterkte erg vervelend allemaal!! Hoever was je??

Ik was 8 weken zwanger en heb toen een aantal dagen flinke pijn gehad en daarna zakte het af, heb een goede week last gehad en bleef ook even door vloeien… Kan bij iedereen anders zijn!

Groetjes Claire

Hoi claire,

ik was 12 weken. kwam er bij de termijn echo achter dta het hartje gestopt was met kloppen. was een verrrassing omdat de echo twee weken ervoor een heel krachtig hartje en beweeglijk kindje liet zien.

vandaga maar voor de zekerheid even nagevraagd bij HA voor de buikpijn en die zei dat de buikpijnsoms dus wel een paar weken kan duren. baal er van! maar goed.

is het al lang bij jou geleden?

al weer bezig met “nieuwe ronde nieuwe kansen”?

gr, tiene

hoi Tiene,

12 weken is ver! Moeilijk zeg als de echo goed was! Weten ze al wat de oorzaak is?

Bij mij is het al weer 6,5 jaar geleden was toen 20 jaar oud, het was een onglukje had een relatie van zes jaar, maar hij was er niet aan toe zei hij :frowning: na dat het mis is gegaan is de relate na 2 jaar stuk gegaan… heb het er altijd wel moeilijk mee gehad, er zjn ook weinig mensen die het weten… vond zo’n curitage ook echt een ramp heb de hele tijd gehuild voelde e ook erg ongmakkelijk! en kon er tijden niet over praten, ook doordat ik een grote kinderwens had maakte het xtra moeilijk… maar kan nu eindelijk zegen dat ik er vrede mee heb!

Heb nu sinds kort weer een relatie en heben allebei een grote kinderwens:-D heb vorige maand mijn spiraal laten verwijderen! hoop dat het me nu wel is gegund en we snel een positieve test in handen hebben!

en jij? gaan jullie gelijk door om weer zwanger te worden?

groetjes claire