Nou het onderwerp zegt alles. Hoe lang is normaal??
Ik blijf maar bloed verlies houden… Dan is het weer 2 of 3 dagen weg, dan opeens weer bruin verlies en een dag later weer rood.
Hoort dit???
ik heb precies hetzelfde als jou
maar volgens mij is dat normaal.
ik heb een ks gehad
volgens mij is het normaal hoor
ik had maar 3 dgn bldvls en dat was best kort volgens de vk toen
Ik heb na allebei de bevallingen 6 weken bloedverlies gehad.
Mirjam
ik heb na de bevalling ook 6 weken gevloeid, dus het kan nog even duren bij je.
Dikke zoen :-*
Ik heb dit volgens mij wel tot de 8 weken gehad. Dan dacht ik “mooi het is over” en hup daar begon het weer.
Hier ook zo’n 5 Ã 6 weken, af en toe weer wat bruin/bloed etc. Volgens mij ook heel normaal hoor!
Zolang het niet gaat stinken schijnt het normaal te zijn…
Ik heb bij mijn eerste 2 kids maar 1 week gevloeid, bij nummer 3 9 weken :shock: moest zeker wat inhalen ofzo :roll:
Ik werd er echt gek van maar zolang ik geen buikpijn had en het niet rook was het normaal (ben zelfs bij de dokter geweest).
Nu heb ik 4 weken gevloeid, blij dat het over is :dance:
succes het is niet prettig…
Ben je al op nacontrole bij de vk of gyn geweest? Ik heb destijds bij Jim ook heel lang gebloed en moest op nacontrole bij de gyn en die zei toen dat als het nog 2 weken zou duren ik een curettage zou moeten. Moet er wel bij zitten dat het bijna een uur duurde voor de placenta loskwam en de aio er heel hard aan heeft staan trekken wat waarschijnlijk ook niet goed geweest is…
Hier ook bij allebei 9 weken :sick:
Duurde erg lang, maar blijkbaar hoort het bij mij :roll:
Hier ook zes weken, heel normaal hoor.
Hier ook zes weken…twee dagen niet…meteen door in de eerste menstruatie :roll: he fijn…
Ik weet het niet meer van de andere 2 :shifty:
Maar vandaag bloed ik weer volop… Het is van week 4 tot week 5 weg geweest maar nu dus weer terug. Word er een beetje koekoek van.
Blij om te lezen dat het zolang nog kan duren want ik denk dan gelijk weer dat er iets mis is.
Oh ja, ik heb een ks gehad!
als je je zorgen maakt zou ik wel even langs de gyn of vk gaan. Zij kan je misschien geruststellen!
Bij mij kwamen er ovrigens na 9 weken nog wel wat placenta restjes uit…Heel weinig en niet ontstoken ofzo maar daarom had het waarschijnlijk zolang geduurd.
ik heb na mijn ks 8 weken gevloeid…
werd er gek van! ben na 8 weken weer aan de pil gegaan omdat ik bleef vloeien. daarna was het wel over gelukkig.
Hai!
Ik heb dit tot 8 weken na de bevalling nog gehad. Zelfs ook bij de dokter ervoor geweest en inwendig onderzoek gehad. Alles was normaal en daarna was het ook over.
Hier ook 8 weken. Toen werd ik ziek en bleek er een stukje vlies nog te zitten. Dat is gaan ontsteken. Ben toen gecurreteerd en binnen een week was het over!
Ik heb wel tot bijna 6 weken gevloeid, wel steeds minder, maar merkte als ik te druk deed dat het dan weer veel heftiger was.
Hier dus ks gehad en zes weken gevloeid. Toen 1 week niet. Toen daarna meteen 1 week ongesteld. Toen een paar dagen niet en nu ineens weer ongesteld. Ik heb er eerlijk gezegd ook geen verklaring voor :? .
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Blijkbaar was het bij mij ook ongesteld!! Want ik ben er nu weer helemaal van af. En ook de rugpijn is weer weg :dance: