Dit wil je niet horen denk ik, maar bij mij ging het bloeden pas 9 maanden na het plaatsen over… En volgens de gyn ‘mag’ het zo’n 9 maanden duren.
8 weken heeft het hier geduurd.
volgende week laat ik hem voor de tweede keer zetten
Ik heb hem net 1,5 week en ik vloei ook nog steeds (gelukkig niet heel veel en ook weleens een dagje niet) maar ja dat is normaal natuurlijk na zo’n korte tijd. En het kan dus ook nog wel even duren. Ik hoop uiteraard geen maanden, maar ik ga het wel zeker 6 tot 9 maanden de tijd geven. Ik heb zo’n hekel aan condooms dat ik dat er wel voor over heb. En tampons mag je gewoon gebruiken hoor! (staat ook bij de meest gestelde vragen op de site van mirena)
Ik maar een paar dagen…maar werd wel 7 maand lang om de 2 weken erg ongesteld,dus helemaal van de regel af zeg maar…
net toen ik er zat van begon te worden kwam de regelmaat weer,gewoon om de drie weken een heel klein beetje bloed…de moeite soms niet waard…
Dus ik ben wel blij dat ik het heb volgehouden…
Uhm de gyn zei tegen mij het een jaar de tijd te geven om je lichaam te laten wennen omdat ik nog steeds last heb van krampen (dagelijks). Nou was het plaatsen bij mij al een drama omdat de ha het niet voor elkaar kreeg. Heb na het plaatsen een maand of 2 dagelijks bloedverlies gehad, de ene keer wat meer dan de andere, ben nu 3/4 jaar later maandelijks ruim 1,5 week ongi met een paar zware dagen en dan langzaam nadruppen te veel voor een inlekruisje en te weinig voor verband en tampons werken helemaal voor geen meter meer dan. Ook dat herkende de gyn. Ik heb trouwens ook een heel pijnlijke eisprong en ook dat was volgens de gyn afkomstig van de mirena (eigen praktijkbevindingen niet uit onderzoeken).
Ik heb hem vandaag weer laten zetten ben benieuwd plaatsen deed geen pijn de eerste ging niet goed dus toen nog een keer.
over 6 weken terug voor een echo
Ok… bedankt voor jullie antwoorden
Het een jaar de tijd geven ben ik echt niet van plan als het zo ver zou komen, het idee alleen al dat ik een jaar lang elke dag zou bloeden… nee echt niet…
Ik wacht nog een maandje of twee af en dan zien we wel weer…
nou wat een bak heb ik…bij de eerste keer 5 mnd aan het rommelen geweest eer het stabiel was. Dus bloeden gestopt, pukkels weg etc.
Nu…2 weken beetje gevloeid en een paar pukkels gehad…maaaaaaaaaaaar de plaatsing daarintegen was een ware hel
ik heb heel erg bloedverlies moet om het uur bijna verschonen heb nog nooit zo erg gehad.
Ik heb de Mirena vorige week dinsdag laten plaatsen.
Het plaatsen viel me alles mee maar ik heb ook behoorlijk bloedverlies, het lijkt wel of ik leegloop.
Ook heb ik het idee dat de draadjes te lang zijn. Ik voel ze zitten bij bepaalde bewegingen.
Heb vanmiddag de huisarts gebeld en die gaf aan de ze de draadjes altijd relatief lang laat dus dat ze ze nog wel wat korter kan maken.
Dat erge bloedverlies kan voorkomen bij sommige vrouwen, als het volgende week nog zo hevig is moet ik even langskomen.
Hoop maar dat het snel over is want dit is ook niks.
de draadjes moet je idd niet voelen doe moeten dan zeker korter.
moet zeggen dat ik nog geen pijn heb alleen dat bloedverlies de gyn zei wel omdat ik pas bevallen ben dat mijn baarmoeder nog wat gevoeliger is en sne;ller bloed dus ik wacht rustig af.
Het is nu 2,5 week geleden dat hij geplaatst is en het bloeden is een stuk minder. Gisteren helemaal niks dus ik dacht er vanaf te zijn maar helaas vandaag toch weer wel.
Ik zal blij zijn als het stopt want constant soort van ongesteld zijn bevalt voor geen meter :?
Hoop dat het bij jullie snel over is :hug: Hier is het sinds drie dagen over… hopelijk blijft het nou zo
Ik heb even gekeken, 10 april is hij gezet, dus een maand heeft het geduurd.
ik heb nu ook ongeveer 2 maand een mirena spiraal.
Ik ben er allesbehalve tevreden mee.
Ik heb constant infecties
Ik heb haaruitval
last van zwangerschapsverschijselen
elke keer een zere onderbuik
6 weken gevloeid
ik wil het nog even afwachten, maar anders gaat hij er weer uit.
die zwangerschapsverschijnselen heb ik dus ook… zo raar… misselijk s ochtends of bij bepaalde geuren, mijn borsten doen af en toe zeer en ik heb regelmatig krampen in mijn onderbuik. :?
Hoi,
In totaal heb ik na de plaatsing van de Mirena 3,5 maanden gevloeid. Moet ik er wel bijzeggen dat ik na de bevalling ook ruim 10 weken heb nagevloeid.
Merk wel dat ik bij de eisprong een behoorlijke pijn in mijn onderbuik voel. Verder kan ik er nog weinig van zeggen, hij is nog niet zo lang geleden geplaatst.
Succes
Judith