de titel spreekt voor zich.
Mijn laminaat is nogal dof geworden.
Ik heb bij oud laminaat in het verleden ooit eens een speciaal middeltje gebruilt maar dat was echt niks!
Hebben jullie tips?
Je hebt bij de blokker speciaal spul waarmee je kunt dweilen voor je laminaat.
Zit in een groenige fles geloof ik, en dat wil wel helpen.
Hg Laminaat snelglans… werkt hier prima.
gewoon sopje maken wat je normaal doet en dan glanspoelmiddel erdoorheen. niet teveel! en het glimt weer… (hier iig wel) Suc6
Bedankt voor dit topic. De laatste tijd valt het me op dat de vloer helemaal niet schoon lijkt als ik gedweild heb. De strepen blijf je zien. Ik ga er ook eens wat speciaal spul voor halen.
(Al ben ik eigenlijk tegen die speciale schoonmaakspullen, maar dat ergeren vind ik nog erger haha)
Mutsie86, dat van die strepen had ik hier ook. :thumbdown:
Het leek wel niet gedweild…
Dweil nu na met water met wat azijn erbij.
strepen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
liefs
Gerda
goed topic idd.
Hier ook net of je niet gedweild heb zo irri.
azijn lijk me niet echt een lekkere lucht eerlijk gezeg?
azijn lijk me niet echt een lekkere lucht eerlijk gezegd?
neen, het is ook niet mijn favoriete geur. :wink:
ik brand na het dweilen een wierookstokje en weg is azijngeur !
liefs
Gerda
Het kan zijn dat de vloer is ‘verzadigd’ met schoonmaakmiddel. Ik deed altijd om en om dweilen:
ene keer met spulletje erin en de volgende keer met alleen goed heet water.
Restjes schoonmaakmiddel laten lelijke vlekken en strepen achter.
Ik denk dat heet water met azijn ook heel goed werkt :thumbup:
Ik gebruik normaal altijd schoonmaakazijn van de action, dat is met een geurtje. Ga ik ook eens gebruiken voor de vloer.
(en kost geen drol, 35 cent per fles, citroen, lavendel en ocean geur volgens mij)
@Mutsie86 wrote:
Ik gebruik normaal altijd schoonmaakazijn van de action, dat is met een geurtje. Ga ik ook eens gebruiken voor de vloer.
(en kost geen drol, 35 cent per fles, citroen, lavendel en ocean geur volgens mij)
Dat klink me beter in de oren haha zal ook eens kijken als ik bij de action ben want die hebben wij hier niet helaas.
dat schoon heet water daar zit ook wel wat in eigenlijk nooit aan gedacht.
Ik hoorde onlangs je laminaat dweilen met goedkope auto schampoo ! Het proberen waard !
ik ben net bij Action geweest is niet zo heel ver rijden en wou daar toch naar de markt dus gelijk even action ingelopen haha.
Heb schoonmaak azijn gehaald weet nog niet wanneer ik het ga gebruiken heb vanmorgen eerst nog gedweild met kruidvat laminaat spul dat gebruik ik al jaren is snel drogend.
ik haal het topic toch nog ff omhoog omdat ik nog een nieuwtje heb.
Ik heb het geprobeerd met ruitenreiniger (dus zo’n fles dat je kant en klaar koopt om de ramen mee te wassen - zo’n ppsschpsch gedoe) in het warme water.
weg strepen !!! :dance: en dat ruikt héél wat beter dan azijn
liefs
Gerda