hoe laat sta jij op als de kinderen naar school gaan?

@Cariska wrote:

Dank jullie wel! Moest ff met een smoesje weten hoe laat mamamarije wakker was haha,




:lol:

De wekker gaat om 6 uur en dan gaan wij onszelf wassen, poetsen en aankleden en ontbijten.

Om 7 uur haal ik dochterlief uit bedje en dan is zij aan de beurt voor hetzelfde ritueel.

Manlief vertrekt tussen 7:15 en 7:30 uur en ik stap met dochterlief om 8:10 op de fiets!

@Cariska wrote:

Dank jullie wel! Moest ff met een smoesje weten hoe laat mamamarije wakker was haha,




Vroeg me al af wat er te discussiëren viel over het opstaan,haha.

Haha, ja idd, maar heb een kerstpakketje gemaakt voor mamamarije en moest ff weten of ik die veilig kon brengen zonder gezien te worden voor mijn werk aan. En dat kon dus aangezien ik om 7 uur beginnen moest!! Kon dr natuurlijk.moeilijk Pb sturen, valt zo op :lol:

@Cariska wrote:

Dank jullie wel! Moest ff met een smoesje weten hoe laat mamamarije wakker was haha,






:mrgreen:





zo kan ik me een veel vager topic herinneren van lydia, over of je een deurbel hebt, waar ik ook braaf gereageerd heb. Waarna de deurbel ging bij mij, met een champagne-ontbijt! :inlove:

Hier gaat de wekker om 6.30, dan even lezen en douchen. Dan de jongens eruit, zijn meestal dan zelf al wakker.

Aankleden en een broodje eten. Dan maak ik om 7.30 de jongste wakker, aankleden, fles en broodje. Dan kijken de jongens even tv en dan om 8.05 schoenen, jassen aan en richting school.

@Cariska wrote:

Dank jullie wel! Moest ff met een smoesje weten hoe laat mamamarije wakker was haha,




:inlove:

06.30uur eruit, ik douchen en de meiden gaan dan zelf aankleden. Bij Amélie

lukt dat nog steeds niet zo goed, dus die help ik na het douchen nog even.

Beneden tafel dekken, broodjes maken voor het overblijven (continuerooster)

Fruit en drinken erbij, en dan gaan we aan tafel.

Wij hebben langzame eters, dus om 7.30uur ga ik hun haren doen (allebei lang haar)

Daarna moeten ze hun tanden gaan poetsen, jas en schoenen aan en om 08.00uur stappen we op de fiets om de 5km naar school te fietsen.



De ene ochtend is het mega stressen, en de andere ochtend zijn we om 7.45uur al helemaal klaar.

@kaya wrote:

@Cariska wrote:
Dank jullie wel! Moest ff met een smoesje weten hoe laat mamamarije wakker was haha,




:inlove:




en het was helemaal leuk om dan zo de deur uit te stappen :lol: .



Nogmaals bedankt :-* .

Ik sta om 6.40 op, maar dat is omdat ik ernstig kan genieten van 20 minuten helemaal voor mijzelf alleen… dan zit ik nog even lekker in mijn ochtendjas met een kopje koffie alleen beneden.

7 uur ga ik naar boven en dan wek ik Niek, haar kleding ligt al klaar, doen we de avond ervoor, dus die komt vanzelf naar beneden.

Daarna Peet, zelfde als Niek, dus die komt ook wel naar beneden. Vervolgens duik ik de badkamer in (dan is het meestal 7.07) en was ik me en kleed me aan.

Mies help ik met aankleden en dan halen we Suus uit bed. Dat is pas sinds kort, ze sliep voorheen nogal uit, maar de laatste 2 weken is ze steeds om 7.30 wel wakker. Dan naar beneden, ik smeer brood uit t vuistje en alleen voor Suus doen we het in stukjes. Zelf eet ik kwark met notenmuesli.

Rond 7.50 zijn ze allemaal klaar, zitten ze op de bank, schoenen aan en al.

Dan ruim ik de keuken even op, veeg de vloer wat aan en om 8 uur poetsen ze nog even hun tanden.

8.15 stappen we hier de deur uit voor school.



Tassen pak ik de avond ervoor al in, die staan dus altijd al klaar.

whahahaha…



Lees verder… geweldig… wat lief Cariska voor mamaMarije…

Leuk! :mrgreen: :thumbup: :inlove: