Hoe laat gaat jou kind op bed s avonds?

Tussen 18.30 en 19.30 gaan we naar boven…meestal liggen ze tussen 19.00 uur of 20.00 uur echt te slapen…

Het varieert tussen 19:00 en maximaal 21:00 :wink:

Rond 19u gaan ze hier alledrie (5j, 4j en 2j) naar bed :thumbup:

Ze slapen allemaal 't klokje rond, de oudste en de jongste zouden wel durven meer dan 13 uren slapen maar Senne, de middelste, is altijd de eerste wakker.

Hier varieert het van 18.30 tot 19.30. Net hoe moe Bo is. Soms geeft ze tijdens het eten al aan dat ze moe is, dan gaat ze, met één van ons, wat eerder van tafel, doen we een verkort bedritueel en ligt ze er bijv. om 18.30 wel in.

@natas1 wrote:

Hoe doen jullie dat dan eten jullie allemaal al voor 6 uur?

Wij schuiven ergens tussen 17.30 en 17.45 al aan tafel, behalve op donderdag. Dan hebben we allebei gewerkt en wordt het meestal tegen zessen.

Hier gaat hij rond 19.15 naar boven, en ligt hij rond 19.30 in bed. Meestal wordt er dan nog een boekje voorgelezen en nog even kletsen en tegen 20.00 uur ben ik weer beneden.

Echter gebeurt het steeds vaker dat hij voor 21.00 nog niet slaapt.

Heb hem zelf een keer om 22.00 uur nog met zijn playmobil zien spelen :roll: terwijl ik zelf klaar was om naar bed te gaan.

Wij eten meestal rond 18.00 uur.

Eten is vaak tussen 17.45 en 18.00 uur…niet omdat we dat willen,maar omdat man daarna vaaknog moet werken…

Als we later eten,dan gaan de kids ook later naar bed.

Soms zijn we idd pas om 18.15 klaar en gaan de kids toch rond 18.30 a 18.45 naar boven,maar dan rustig aan. Rustig omkleden, soms nog eerst even douchen of lekker lang kletsen/lezen…

Jo heeft echt 12 uur nodig, krijg hem smorgens zn bed niet uit…

Eli kan met minder af en ligt idd nog wel eens wat langer te spelen n bed…

In het weekeinde kan het wel eens wat later worden…

Wij eten rond 18.00/18.15, kindjes gaan om 19.00 naar bed. In bad/douchen is een beetje afhankelijk van hoe laat we klaar zijn met eten, ene keer nog voor het slapen gaan en de andere keer zet ik Kaylee onder de douche bij papa 's ochtends en gaat Jayden met mij mee.

Later gebeurt zelden en als het gebeurt zegt Kaylee meestal zelf na een half uurtje al dat ze moe is en naar bed wil. Jayden wordt gewoon tegendraads en huilerig als hij moe is.

Tussen 19:30 uur en 20:00 uur afhankelijk hoe druk haar dag is geweest.

In het weekend soms 20:30 uur.

…dan ligt ze op bed, maar meestal speelt ze dan nog zeker een half uur in haar bedje.

Wij eten hier ongeveer 19:00 uur.

Wij gaan hier tussen 19.00 en 19.15 naar boven…douchen, tanden poetsen, verhaaltje lezen en dan ligt ze er meestal rond 19.30 in. Soms is het dan meteen stil, maar ooit horen we haar om 20.30 nog.

Noa slaapt de klok rond. Meestal moeten we haar 's morgens om 7.15 wakker maken. Ooit is het 6 uur als ze wakker wordt en vorig weekend was het een keer 9.30 (ondanks dat ze gewoon om 19.45 sliep).

Peter gaat 7 uur naar boven, tandenpoetsen, pyama aan, verhaaltje en in bed. Die ligt rond 19.30 dan echt wel IN bed en klaar.

Aniek mag sinds ze 5 is kwart over 7 naar boven, die poetst dan zelf haar tanden, doet haar pyama aan en rond half 8 gaat 1 van ons dan naar boven om met haar te lezen en te doen en meestal ligt zij dus rond 8 uur er echt in.

Mies gaat meestal rond 19.30 naar bed, degene die niet naar Niek gaat brengt hem naar bed.

Soms slaapt hij echter wat langer smiddags en als hij pas rond 5 uit bed is gekomen, gaat hij half negen naar bed.

Als Peter 5 word, mag ook hij om 19.15 naar bed, maar ja, dan is niek alweer 6 en mag zij rond 19.30…

Overigens kletsen ze en lezen ze ook hier nog wat in bed en roep ik rond 8 uur naar boven dat ik ze niet meer wil horen en het 8 uur is.

Peter is elke morgen om 6 uur wakker en paraat en Niek is een luilak, die moeten we om 7.30 uit bed sleuren. Maar dat moeten we ook als ze om 6 uur al naar bed gaat, meer luiwammessen en van haar warme bedje genieten dan nog moe.

In het weekend mogen ze altijd een half uurtje later en met heel mooi weer maak ik ook nog wel eens de uitzondering dat ze donderdagavond later mogen omdat ze nog maar een half dagje school hebben dan…

Op de vraag over het eten:

Wij eten rond 16:30-16:45 af en toe 17uur. Mijn partner is al erg vroeg op pad en we vinden het fijn om dan samen gegeten te hebben, dan kunnen we gezamelijk de hond nog uitlaten en op baddagen Anne de tijd geven lekker te douchen of in bad te gaan en dan slaapt ze iedere dag voor 19uur. Ik kan me voorstellen dat mensen die tot later op hun werk zijn niet eerder kunnen eten, maar zo gaat het bij ons en dat vinden we erg fijn.

wij eten meestal tegen kwart voor 7… Jade ligt er tussen 19.00 en 19.30 in en Dave tussen 19.30 en 20.00