Hoe laat ga jij naar bed?

@Anne-marie wrote:

Het valt me op dat iedereen vrij vroeg gaat slapen, vinden jullie dat niet zonde van je tijd, die je samen hebt???




Absoluut!!! Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik er niet aan toe kom om eerder op mijn bed te liggen :mrgreen:

Tussen 2100 uur en 2200 uur heb ik gestemd. Maar meestal wacht ik echt tot het half 10 is, want anders vind ik het te vroeg om naar bed te gaan. Ik ben gewoon moe om half tien. Hoef mijn bed maar te zien of ik slaap al :shock:

Meestal rond 22.30, sinds deze zwangerschap vaker om 21.30 en dan val ik ook echt helemaal om.

Tsjah zonde van de tijd of niet, vriendlief heeft er ook helemaal niets aan als ik mezelf probeer wakker te houden want daar word ik alleen maar chagerijnig van :wink:

hier tussen 22:00 en 23:00 uur.

en zonde van de tijd is het niet hoor,we gaan dan lekker klussen haha :mrgreen:

Ik ga altijd te laat naar bed. Wil vroeg gaan, maar vind dat zo ongezellig.



Dus meestal ga ik na 0:00 naar bed.

Mijn bedtijd staat er niet tussen… namelijk: dat wisselt! :mrgreen: De ene dag 22.00 uur, de andere dag 24.00 uur of later… en ter compensatie wil ik er af en toe ook wel om negen uur al induiken! :mrgreen:

Hier altijd tussen 22 en 23 uur, dan nog ff tv kijken in bed en lichtje gaat dan nog meestal na 23 uit .

Neem me meestal voor om voor 23 te gaan slapen maar lukt eigenlijk nooit.

IEdere avond WEER te laat…



Maar nu is het nog tussen 23 en 24u ivm de laatste voeding. Een enkele keer ben ik al voor die tijd vertrokken en maakt manlief me wakker voor de aanvullende BV :lol:



Toen ik zw was van Ian, ging ik gelijk met Mayra naar bed en lag ik er zeker om 20.30u in :shock: :smiley:

@Debbie & Lana wrote:

Ik neem mij elke avond voor om 22.00 uur op bed te liggen. Maar dat lukt dus niet :? Geen idee waarom niet. Ik lig dus tussen 23.00 en 00.00 uur op bed :mrgreen:
Hier precies zo :shifty:

half 11 !

NU!

ik ga ALTIJD om 21.30 naar bed 8)

@sammetje23 wrote:

ik ga ALTIJD om 21.30 naar bed 8)




Hele mooie tijd :thumbup: :wink:



Ik ga altijd tussen 22.00 en 23.00 dus dat is als ik nu ga ruim op tijd :wink:

Weltrusten :-*

uhm…

deze week heeft mijn vriend nachtdienst… en dan kan ik heel moeilijk slapen… dus lekker lat en als hij thuiskomt kruip ik nog ff lekker tegen hem aan…



verder rond een uurtje of 22.00… das eigelijk mijn normale tijd…

@Debbie & Lana wrote:

Ik neem mij elke avond voor om 22.00 uur op bed te liggen. Maar dat lukt dus niet :? Geen idee waarom niet. Ik lig dus tussen 23.00 en 00.00 uur op bed :mrgreen:




nou ik wilde precies hetzelfde antwoord geven :mrgreen: je wilt wel een keer optijd,maar elke keer is er weer iets waardoor je langer blijft hangen :eh:

Heeeeeeeee Debbie, naar bed jij :wink:



:-*

Ja erg he :mrgreen: :lol:

Oh voor de duidelijkheid… ik zou eigenlijk om 10 uur al in bed liggen, maar had zo leuk gesprek met iemand :wink:

Wie was dat dan :lol: :mrgreen:



Nou ik ga nu ook echt hoor.



tot snel weer



xxx Claudia

ik ga ook nu :mrgreen: