Hoe laat ga jij naar bed?

Was ik zo eens even benieuwd naar :mrgreen:

tussen 11 en 12 ivm laatste fles :mrgreen:

Ik ben nu al aan het opblijven :mrgreen: .

Normaal gesproken gaan we half 10 naar bed.

Ik neem mij elke avond voor om 22.00 uur op bed te liggen. Maar dat lukt dus niet :? Geen idee waarom niet. Ik lig dus tussen 23.00 en 00.00 uur op bed :mrgreen:

later dan 1 uur

want:

ben een avondmens

echt zoeen die er 's avonds niet in gaat en er 's morgens niet uit komt :mrgreen:

heerlijkste moment van de dag: iedereen naar bed, buiten alles donker, weinig auto’s

tussen 12 en 1





meestal als ik eerder naar bed ga dan kan ik toch niet slapen :mrgreen:

@2timesmother wrote:







meestal als ik eerder naar bed ga dan kan ik toch niet slapen :mrgreen:




ook dat :mrgreen:

tussen 00:00 en 01:00 …

Ik ben een echt avondmens…

ik tussen 23.00 en 0.00

kan niet eerder slapen omdat ik sávonds werk en soms pas rond half 12 klaar ben

nu heb vrij ga ik soms eerder naar bed

Ik neem me ook altijd voor om optijd naar bed te gaan.

In ieder geval probeer ik iedere avond om 22.00 erin te liggen.

Maar meestal ben ik met andere dingen bezig… Zoals nu, even lekker kleppen op MSN… :mrgreen:



Bijna iedere avond val ik op de bank alvast in slaap. Rond 21.00-21.30 toch wel. Daarna maakt Marco me wakker rond 23.00 als we naar bed gaan. Dan ga ik slapend mijn tanden poesten en duik mijn bed in en slaap daar verder :mrgreen:



's Morgens gaat om 6.40 de wekker, maar meestal word ik 5 min eerder wakker. Ook in het weekend ongeveer hetzelfde ritme. Alleen dan gaan we wel een uurtje later naar bed. (als er visite komt, niet eerder dan 0.00) en ben ik rond 8.00 wakker uit mezelf

Ergens tussen 22.00 en 23.00 uur!

@Debbie & Lana wrote:

Ik neem mij elke avond voor om 22.00 uur op bed te liggen. Maar dat lukt dus niet :? Geen idee waarom niet. Ik lig dus tussen 23.00 en 00.00 uur op bed :mrgreen:




Hier precies hetzelfde :roll:

Ik moet wel zeggen dat ik liever veel later na bed ga :roll: maar dan ben ik s’morgens zo slecht gehumeurd :roll:



Dat doe ik mijn kids maar niet aan :mrgreen:

Ik probeer voor 22.00. Ben dan ook altijd al wel boven om de pc uit te zetten maar op de één of andere manier blijf ik altijd plakken op KOk echt héél raar :liar:



Meestal wordt het 22.30 (later dus nagenoeg nooit)

volgensmij hebben we dit toppic wel eens eerder gehad :think:

toen heb ik gezegd het eerste wat ik denk als ik opsta: vanavond ga ik vroeg naar bed echt waar. maar elke keer wordt het toch weer tussen 23 en 00 uur :roll:

TE laat… :?

Als je nu nog antwoord geeft (22.35) dan ben dus WEL later naar bed gegaan :mrgreen:

@Ziet wrote:

later dan 1 uur

want:

ben een avondmens

echt zoeen die er 's avonds niet in gaat en er 's morgens niet uit komt :mrgreen:

heerlijkste moment van de dag: iedereen naar bed, buiten alles donker, weinig auto’s




Ik zie hier na 0.00 ook altijd dezelfde reageren, Preggie en MV2Kids ook, dacht ik!

@Nicje wrote:





's Morgens gaat om 6.40 de wekker, maar meestal word ik 5 min eerder wakker.






ow daar zou ik dus echt stiksjacherijnig van worden…



ik ben overigens veel gezelliger overdag als ik minder geslapen heb

als ik uitslaap, dan heb ik vaak een duf gevoel de hele dag en dan krijg ik meestal koopijn.

ook hele dikke ogen dan.

en dan die commentaren: heb je niet goed geslapen?

ja juist wel…!

@Anne-marie wrote:





Ik zie hier na 0.00 ook altijd dezelfde reageren, Preggie en MV2Kids ook, dacht ik!




ja hehehe

het valt dan veel meer op,

elke keer dezelfden