Hoe krijg je een krijsend kind ingebakerd?

De titel zegt het al, hoe krijg je een krijsende baby die niet stil ligt en alleen maar trapt met de benen en slaat met de handen ingebakerd?

Heeft er iemand tips? Ik gebruik een Pacco inbakerdoek. Hij krijgt het ook voor elkaar om zijn armen los te wurmen :?

Eerst troosten :think: …

Ja idd, eerst troosten. Klinkt kort door de bocht maar is toch hoe wij het deden met Sam. Als ie echt flink over de rooie was kreeg ik m namelijk ook niet ingebakerd.

Hij is ook stil als ik hem in mijn armen heb, maar zodra ik hem op de Pacco leg (uberhaupt als ik hem daarna neerleg) begint hij weer.

Puur bij willekeurig neerleggen dat hij gaat huilen?

Yep, 9 van de 10 keer wel, hij heeft last van verborgen reflux en ligt niet graag op zijn rug. Het gaat al wel ietsjes beter dan een week geleden, maar niet veel. Hij is heel erg onrustig.

Persoonlijk zou ik hem dan niet gaan inbakeren maar eerst gaan uitzoeken waarom hij gaat huilen als hij ligt. Is het de reflux, zit er toch iets niet lekker in zijn lijfje(ostheopaat), heeft hij misschien last van zijn oortjes enz.

Als ik wordt vastgebonden (ik zeg het even hard)…word ik uiteindelijk wel rustig nadat ik mijzelf helemaal overstuur heb gehuild…maar mij lijkt dat voor zowel de kleine als voor jouw (ik neem aan dat jij het ook niet fijn vindt om je kleine zo verstuur te zien) niet de juiste manier.

Alles is in overleg met het cb/kinderarts gegaan, we doen geen rare dingen. Ik kan het me ook goed voorstellen dat het hem benauwd, maar als hij er eenmaal in zit dan is het goed.

Osteopaat zijn we ook al geweest, is ook op de hoogte van het inbakeren.

misschien als je hem neerlegt zorgen dat zijn hoofdje op iets ligt zodat het hoger ligt…

hierdoor loopt het zuur niet helemaal door naar zijn keeltje…

Als het met zijn reflux te maken heeft kun je dan niet een stapel kussens neerleggen op de bank ofzo en hem dan schuin omhoog neerleggen op de paco ( die je dan dus opengeslagen op de kussens neerlegt) en hem op die manier inbakeren?

Is er al gekeken naar een oorontsteking?

Levy ging ook toen helemaal over de rooie als hij moest gaan liggen.

Denk dat ze alle tips van de reflux al toepast. Mijn dochtertje kon ook behoorlijk tekeer gaan bij het inbakeren. Tja wij deden het dan met zijn tweeen en daarna troosten we haar zodat ze wel rustig ging liggen. En na ong een week was het gevecht over. Alsof ze zelf ook vond dat ze lekkerder sliep :wink:

veel succes