we hebben vandaag een ander bankstel gekregen van een collega van me hub maar die mensen hebben dus gerookt in huis :sick: :sick:
en dat stinkt verschrikkelijk
nou heb ik al een vochtige doek erover heen gehaald met een beetje schoonmaak middel dat lekker ruikt maar t helpt geen fluit!!!
help wie heb er een tip voor mij!!
Misschien helpt het om 'm professioneel te laten reinigen?? Kijk eens bij zo’n bedrijf dat ook tapijt e.d. reinigt.
er moeten toch ook "goedkopere"huis tuin en keuken trucjes voor zijn
of niet :shock:
HG spul die haalt nare luchtjes weg.
en anders een keertje stoomreiniger huren? haal je ook veel vuiligheid mee weg.
wat voor materiaal is het?
Febreze of hoe heet dat spul…
azijn en soda in warm water laten oplossen en dan met een doek erover…
werkt ook tegen kattenplas lucht op je bank…
ah vlekkenwijzer en dan zoeken naar geurtjes
ja bij de action hebben ze van die bekleding reinigers voor in de auto… werkt super!! krijg je zelf een vieze hondelucht mee uit de auto… kost ook geen drol!
Ow, dat vlekkenverdwijnspuil in die knalroze spuitbussen (is dat vanish? ) werkt perfect om de rooklucht uit je bank te halen.
Nacht buiten neerzetten.
@Wawa wrote:
Nacht buiten neerzetten.
En dan maar hopen dat het niet gaat regenen :mrgreen:
Ik heb geen oplossing voor je, sorry.
het is een stoffen bankstel!
van dat zachte knuffel spul zeg maar!
Voor mij zou dit voldoende reden zijn om het bankstel direct naar de vuilstort te brengen, die rotzooi zit zo diep in de stof :sick:
Maar als je 'm idd echt zou willen houden, dan zou ik idd ook gaan voor (langdurig) buiten luchten (bijv. onder een carport?)…
@Yvonne Z. wrote:
Voor mij zou dit voldoende reden zijn om het bankstel direct naar de vuilstort te brengen, die rotzooi zit zo diep in de stof :sick:
Maar als je 'm idd echt zou willen houden, dan zou ik idd ook gaan voor (langdurig) buiten luchten (bijv. onder een carport?)…
Mijn idee, wij roken zelf ook, maar absoluut niet binnen… juist vanwege de bekleding.
schoonmakenm met licht verdund water en azijnsopje :thumbup: ramen goed open en schoonmaken
@Sweet-Love wrote:
@Yvonne Z. wrote:Voor mij zou dit voldoende reden zijn om het bankstel direct naar de vuilstort te brengen, die rotzooi zit zo diep in de stof :sick:
Mijn idee, wij roken zelf ook, maar absoluut niet binnen… juist vanwege de bekleding.
Daarom zei ik idd ook buiten neerzetten :mrgreen:
Waar is je bank van gemaakt?
Ik heb ooit gevraagd hoe je rooklucht uit een auto krijgt en kreeg de tip er koffiepads in te leggen, hielp heel goed! Misschien dat je de bank daar mee kan bedelven, elke nacht of zo tot hij niet meer meurt!