Hoe krijg ik nou toch......?????

Hallo meiden,



Ik zoek me suf op google, maar ik kan het maar niet vinden.

Dus ik zoek hier maar raad…wie weet kan een van jullie mij helpen.



Ik ben van 96 kilo naar 74 kilo gegaan in een meer dan een jaar tijd.

Heel bewust voor een borstverkleinende operatie en voor mijn bruiloft die gepland staat voor 20 -08-2008.



Jullie snappen ongetwijfeld dat ik al heel blij ben met het behaalde resultaat. De operatie is al geweest en nu dus nog een kilo’tje of 4 voor mijn trouwen zien kwijt te raken.



Wat ik ook heel graag wil, maar me gewoon niet lukt is mijn armen dunner krijgen. Ik heb al van die gewichten in huis gehaald, ik ben al begonnen met hardlopen (al heeft dat weinig zin voor mijn armen).



Ik krijg ze maar niet dunnern…en het is zo belangrijk voor me omdat ik een trouwjurk heb waarin in blote armen heb :cry: :cry:



Wie oh wie kan me helpen!!! Wie weet hele geschikte en vooral oefeningen die baad hebben??? :think:



Ik wacht met spanning op jullie antwoord!!!

Zwemmen…roeien??

opdrukken, en dan niet alleen breed maar ook smal.



op de rand van een krukje leunen, billen los en door je armen zakken en weer omhoog duwen, armen langs je lichaam



op je rug liggen, verhoogd, de armen moeten naar achteren kunnen… gewichten in de handen samen pakken en dan de armen in een hoek over je hoofd naar achteren brengen en weer terug…

ik doe elke avond een uur aerobic steps en heb dan gewichten in elke hand… ik heb dan 2 oefeningen… bij een doe ik eerst mn armen tegelijk opzij en dan ze tegelijk omhoog en weer naar beneden… bij de andere beweeg ik mn armen niet tegelijk, maar gaan ze tegelijk met het been… dus linkerbeen en dan linkerarm omhoog… en zo ook met de rechter… en dan ook weer omdebeurt naar beneden…



bij mij werkt dat iig heel goed…

Super Super Super, dat zijn dingen waar ik weer mee aan de slag kan!!! Dank u dank u!!!



Meer tips zijn altijd welkom hoor!! :mrgreen:

De enige die oefening die ik ken en die ook daadwerkelijk werkt tegen “hallo-armen” :wink: Je weet wel, die blijven doorzwaaien als jij al bent gestopt met zwaaien, hihihi :



Oefening voor bovenarmen (achterkant, das bij vrouwen vaak lastig :wink: ):



Voeten in lichte spreidstand (heupwijdte), knieen licht gebogen (mogen niet op slot), voorover buigen -> zover dat bovenlijf evenwijdig is aan de vloer (gelijk goed voor onderrug), gewichtjes in de hande, ellebogen in taille “vastzetten” en dan de onderarm strekken en buigen. Bovenarm blijft op zijn plek, zorg dat elleboog in de taille blijft.



Langzame, gecontroleerde bewegingen maken

Goed van je!!!



Ik zou zeggen: ga naar de sportschool en laat je even gebeleiden door een goede coach. Heb jij vast in no time strakke armen!

Body-pump! Wordt hier op diverse sportscholen gegeven.

Body pump ken ik, echter gezien de werktijden van manlief is de sportschool voor mij geen optie!!! Of ik moet telkens oppas regelen en dat vind ik eerlijk gezegd niks. Dus ik ben echt afhankelijk van wat ik thuis kan doen!!!



Maar toch bedankt voor de tip!!