Hoe krijg ik hem zo ver...

Belachelijk :evil:

Wat een dom gedrag van hem zeg! Hij brengt op deze manier niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook anderen.

Die was met mij nog niet klaar.

Ja juist, dat hij het zichzelf aandoet, zijn probleem.

Maar dat hij anderen meesleept in zijn stupide gedrag :naughty:

Ben ook erg benieuwd waarom hij m niet laat keuren…

Marco zou er bij mij iig niet mee wegkomen :twisted:

@Nicje wrote:

Ja juist, dat hij het zichzelf aandoet, zijn probleem.

Maar dat hij anderen meesleept in zijn stupide gedrag :naughty:

Echt heel erg belachelijk!!! :twisted:

ik vind het belachelijk om ongekeurd rond te blijven rijden.

Dat je er bekeuringen voor krijgt is tot daar aan toe, maar het is niet voor niks dat je auto ieder jaar ff gekeurd moet worden, je bent een gevaar voor anderen op die manier.

Wat als de remmen o.i.d belangrijks niet goed zijn, dan kan hij zichzelf straks niet meer recht in de spiegel aankijken als hij een kind aanrijdt, en zijn excuus is: ja dat komt ook omdat ik het niet wist van die remmen

(sorry maar ben misschien een beetje bevooroordeeld over je verantwoordelijkheid niet nemen in het verkeer waardoor je een ander in gevaar kan brengen)

En die boeten :S:S:S ik snap daar echt geen snars van, das weggegooid geld, terwijl een keuring amper 40 euro kost

autosleutels afpakken en alleen teruggeven als hij de apk geregeld heeft.

geeft hij ze niet vrijwillig :think: hij zal toch een keer moeten slapen 8)

@Guusje wrote:

autosleutels afpakken en alleen teruggeven als hij de apk geregeld heeft.

geeft hij ze niet vrijwillig :think: hij zal toch een keer moeten slapen 8)

amen… :thumbup:

Auto verkopen !!!

:mrgreen:

Anjelique! hoe is de status nu??

EEuuuhhhh…zo daar komt “hij” dan lang mee weg!

Maarre…ff vraagje… :oops:

Zit JIJ wel eens bij hem in de auto??? Zo ja, dan zou ik daar PER OMMEGAANDE mee ophouden!!!

Weet jij veel hoe onveilig die wagen is!!!

Misschien is dat al 1 signaal…

Anders idd zelf de APK afspraak regelen…of…maar dat is echt vals…zodra hij morgen wegrijd de politie bellen en aangeven…

Maar dat is als “hij” wat verder van je afstaan en jij weet dat er bijvoorbeeld wel eens kids in die auto zitten…persoonlijk zou ik dat dan geen dag langer toestaan! Maar dat is mijn mening…

Bekeuring is niet hoog genoeg dan, als hij hoog genoeg was zou hij hem wel laten keuren.

Levensgevaarlijk dat je nog in een auto rijd die al 3 jaar niet gekeurt is, ik weet zeker zowaar als ik hier zit dat mijn partner dit niet voor elkaar kreeg. Al zou ik er hooglopende ruzie om krijgen mij een biet dan.

Waarom laat hij hem niet keuren mankeert er dan zoveel aan dat hij niet meer goedgekeurt gaat worden? Dan zou ik me helemaal schamen, als dit het geval zou zijn ivm andere mensen die betrokken kunnen raken bij een ongeval, en wat je allemaal niet riskeert als je iemand aanrijd met een ongekeurde auto.

Hij de lastighe beweerd dat hij het bijna 2 maanden terug al heeft geregeld maar dat de garage vast vergeten is het te melden…

Maar ik reed sowieso nooit mee in die auto en hij staat gelukkig ook niet op mijn naam maarrr… diegene staat nog wel ingeschreven op het adres waar ik woon… en zomaar uitschrijven kan niet…

Maar ik ga maandag checken of hij wel geregistreerd is anders toch melding maken zodat hij niet meer ermee mag rijden.

djeez is het je partner of ben je z’n moeder :hand:

zolang het niet jouw auto is blijft het zijn verantwoordelijkheid lijkt me. Vind het trouwens een erg ongezonde en onveilige/onverantwoorde situatie…

uitschrijven kan wel hoor, als jij de hoofdbewoner bent van het adres kun je volgens mij diegene bij de gemeente uit laten schrijven. zijn wel procedures voor. En anders helpt een advocaat ongetwijfeld ook goed…

sterkte er mee :-*

@anjelique! wrote:

Hij de lastighe beweerd dat hij het bijna 2 maanden terug al heeft geregeld maar dat de garage vast vergeten is het te melden…

Maar ik reed sowieso nooit mee in die auto en hij staat gelukkig ook niet op mijn naam maarrr… diegene staat nog wel ingeschreven op het adres waar ik woon… en zomaar uitschrijven kan niet…

Maar ik ga maandag checken of hij wel geregistreerd is anders toch melding maken zodat hij niet meer ermee mag rijden.

Je kan hem wel uitschrijven hoor,heb ik al eerder geschteven,je zegt hij komt nooit,ik zie hem nooit dus wseg ermee.

wil je dat niet.bel de politie,geef kenteken door en laat hem lekker oppakken

De bekeuring kost je 90 euro per keer…!!!

Heb even voor je na gekeken:

…Wie rijdt in een een ongekeurd of afgekeurd voertuig, riskeert een boete of (in bepaalde gevallen) inbeslagneming van het voertuig. Dit risico geldt ook voor voertuigen die niet op de openbare weg komen. Met een voertuig of aanhangwagen dat wordt afgekeurd, mag alleen op de dag van de (her)keuring (toch nog) mee gereden worden, mits het geen rijtechnische gebreken vertoont…

voor wat betreft de verzekering:

je bent bij de meeste verzekeringsmaatschappijen wel verzekerd, maar als blijkt dat je door een onderdeel met een mogelijke APK afkeur in een ongeluk betrokken bent geraakt dan krijg je sowieso schuld.

Laat er maar niets gebeuren, anders kon de tenaamgestelde het wel eens zwaar krijgen…