hoe krijg ik hem aan het doorslapen

Wat goed dat het beter gaat!!

Mijn dochter slaapt ook niet denderend ene nacht gaat het beter als de andere nacht maar vaakt word ze wel een paar keer wakker, ik geef haar haar speen en als ze dan nog niet wil slapen dan komt ze tussen ons in liggen, ik laat het los en zien wel hoe het loopt.

Maar ze kan zo ook een hele nacht doortukken tot een uur of 5.00/600 en dan halen we haar op en slaapt ze bij ons verder. :inlove:

Maar goed wilde even reageren op het drinken onze dochter dronk toen 3 flessen van 180+6 en moet zeggen dat ze dit rond de 8maanden slecht dronk en ik gaf haar dan 2 momenten op de dag sap/water/thee als extra vocht en bood het vaker aan als ze extreem slecht dronk.

Nu drinkt ze de melk weer beter laat wel bodempjes staan maar geen halve flessen ofzo en van het bijvocht drinkt ze goed zal wel op zo`n 700-800cc uitkomen, volgens het consultatie bureau was dit prima.

@fluppie wrote:

het lukt!!! jouw schema in combinatie met het dekbedhoesje is ideaal!

ik hoef er misschien nog maar 2x per nacht uit :dance:

het blijkt dat mijn kleine boef een buikslapertje is. op de opvang sliep hij ook altijd op zijn zij of zijn buik. en nu hij thuis de ruimte in bed heeft om te draaien, ligt hij 9 van de 10 keer op zijn buikje te tukken.

nu zitten we alleen nog te klooien met fles hoeveelheden. hij zit nu op 2 flessen van 180 cc en 1 van 150cc. is dat niet te weinig?

o wat goed zeg!! en middagslaapje gaat nu ook goed? ben echt blij voor jullie.

Met de flessen, sorry daar heb ik echt geen idee van, Jayden kreeg toen bv… geloof wel, dat toen bv was gestopt (met ongeveer 9 maanden), Jayden 3 flessen op een dag kreeg van 180+6, 's ochtends, 's middags na brood en 's avonds voor slapen. maar die fles van de morgen werd snel een bordje pap…

Jayden is ook een buikslapertje. wat kunnen ze zich lief optrekken he met de beentjes :inlove:

het werkt nog steeds :dance:

ik hoef er nog steeds maar 2x uit per nacht. altijd om 1 uur en om 3 uur :think: vaag maar niet erg.

mijn kleine man kruipt nu heel zijn bedje aan de bovenkant door. vanmorgen lag hij overdwars aan het hoofdeind en werd wakker doordat hij zijn hoofd stootte :slight_smile:

overdag is nog steeds wennen. de ene keer slaapt hij een uur en is dan verder poepsjaggie. de andere keer slaapt hij 3 uur en wordt lachend of huilend wakker.

voor de flessen heb ik het CB gebeld. zij gaven aan dat ik inderdaad 3x 180cc water + 6 scheppen mag geven. ik geef wel als hij getukt heeft, lekker een beetje thee. dat vindt hij zo superlekker :inlove:

amy, wat super dat je zo lang bv hebt kunnen geven :thumbup: ik had het ook zo graag gewild, helaas heeft de natuur anders bepaald en was het na 10 dagen klaar :frowning:

bv is gewoon zoveel makkelijker!