Hoe krijg ik hem aan het avond eten?

hoe gaat het nu nicole?

Het zelfde…

Hij krijgt lactulosestroop en het consternatieburo heeft een opvoedkundige ingeschakeld omdat men dus denkt dat ik hem niet in de hand heb :doh:

Nog even en dan krijgt hij een mooi etiketje opgeplakt of zo :cry:

Ik doe hier dus niet aan mee en ga er nog steeds van uit dat dit een ‘fase’ is.

Hij is volgens mij gewoon heel erg aan het uitproberen, een soort machtspelletje denk ik.



Groetjes Nicolette.

Dat doen ze toch ook niet zomaar een opvoedkundige inschakelen?

Dan zien ze op het CB toch dat er iets aan de hand is lijkt mij…

Als dit al maanden aan de gang is, is het geen fase meer

een fase gaat op den duur weer over…



Ik zou de hulp wel aannemen wie weet heb je er veel aan en krijg je goede tips en advies…



Heet je nu nicole of nicolette?

Ik ben in Februari met Xander naar het consultatiebureau geweest en heb toen het probleem voor het eerst voorgelegd.

Zij wilden dus meteen dat ik contact op zou nemen met een opvoedkundige.

Dit is dus zomaar uit het niets.

Vooralsnog zou ik niet weten wat het eetprobleem van Xander met mijn kunnen als ouder te maken heeft. Dan moet (bijna) iedere moeder advies krijgen van een opvoedkundige krijgen of niet?



En ik heet dus Nicolette, Hewich noemt mij graag Nicole, ik heb het in eerdere reacties al verbeterd maar goed…

sorry :oops:

hoi nicolette :mrgreen:

Hihi, geeft niet :-*

kennen jullie elkaar soms??

ik zou de opvoedkundige hulp aannemen. het kan geen kwaad om een keer te praten… hier is ook een pedagogische hulpdienst en dat betekent niet dat je meteen en etiket opgeplakt krijgt…

het is niet zo dat ze je incompetent als ouder vinden ofzo… maar soms zijn kleine wijzigingen in het omgaan met genoeg om het patroon te doorbreken.

Judith: Ik denk zelf dat als Xander wat beter kan communiceren het een stukje beter zal gaan (hoop ik) dus ik wil het nog even aankijken. Ik ben er nog steeds van overtuigt dat het een fase is namelijk.



Heleen: Ik zou niet weten waarvan.