Mijn lieve peuter heeft vanmiddag kans gezien om bijna een heel potje LUUF in zijn haar te smeren :roll:
Mijn hemel, wat een plakzooi is dat zeg!!! We hebben het eindeloos gekamd en 3x gewassen (met water, babyshampoo en uiteindelijk ook naar maar een keer met gewone shampoo!!), maar Het plakt nog van alle kanten en het voelt echt vies aan :wall:
Zou het er gewoon vanzelf uitgaan of heeft iemand een gouden tip? [/spoiler]
Herkenbaar. Ik heb destijds bij zoonlief eerst wat babyolie er in gedaan…
Daarna onder de douche gezet, en daar laten staan. Hij heeft er 20m. ondergestaan toen heb ik het NAT er uit gekamt, daarna weer onder de douche, met shampoo gewassen, en weer uitgekamt, toen droog gemaakt, en weer uitgekamt… het bleef stinken… :lol: maar het was er uit.
@Zeemeermin wrote:
Had jij nu ook een Lars in huis? En was dit de dader ? !
:mrgreen:
't is vast de naam he??? :lol:
Sweet-Love, bedankt voor de tip, zal het morgen eens proberen :thumbup:
Afwasmiddel? Je hebt iets nodig wat sterk ontvet zonder dat het zijn hoofdhuid eraf schroeit :roll:
beetje dreft afwasmiddel gebruikte we op de kappersschool altijd als mensen hun haar met een pot vet hadden ingesmeerd :shifty:
tondeuze?
weet eigenlijk niet hoe mijn man de Vicks er bij onze oudste uit heeft gekregen destijds… ik lag toen met pasgeboren baby in het kraambed en lag helemaal in een deuk :shifty: .
We hebben in elk geval nog weken vrij kunnen ademen bij ons in huis .
Ik las het al; afwasmiddel, liefst dreft, is de oplossing (letterlijk )
Had jij nu ook een Lars in huis? En was dit de dader ?
Heb geen tip voor je… maar ik denk wel dat het er over een paar dagen uit is hahaha… heb geduld :mrgreen: !
@marieke_dm wrote:
@Zeemeermin wrote:Had jij nu ook een Lars in huis? En was dit de dader ? !
:mrgreen:
't is vast de naam he??? :lol:
Hihi, klopt!!! :mrgreen: :lol: