Hoe komen we weer terug in het ritme?

Onze laatste vakantie week is begonnen en we zijn totaal uit ons ritme.

Waar we anders om 7 uur aangekleed beneden moeten zijn komen we nu rond (half) 10 pas ons bed uit…

Eigelijk wil ik deze week weer richting ons ritme gaan.

Iemand tips?

Zat zelf al te denken om de wekker maar weer te zetten zodat we weer gaan wennen aan vroeg opstaan. :shifty:

wij hebben inderdaad gewoon de wekker gezet hoor, vanochtend om half acht was ik paraat…en t voelt wel prettig moet ik zeggen

Maar, ga je dan ook iets extra’s doen die dag (naar bos of hei of speeltuin ofzo?)?

Wij zijn sinds we terug zijn van vakantie erg passief 8) ,



Nou, laat ik morgen de wekker maar eens gaan zetten dan! 8)

Ik ben de kinderen de laatste week telkens een kwartiertje eerder naar bed gaan doen. Ze lagen er in de vakantie vaak pas rond 21:00 uur in en werden dan rond 8:30/9:00 uur wakker en dat moest weer terug naar 19:30 erin en 7:15 wakker, hihi. Het lukte aardig moet ik zeggen. De laatste ochtend van de vakantie waren ze voor 8 uur wakker.

gewoon op tijd naar bed, en de wekker zetten…

lekker gezellig ontbijtje maken… :inlove:



succes :wink:



Ik moest zelf meer wennen dan de kids trouwens

mijn dochter van tien gaat naar zo n speelweek deze week, dus die moet er zowiezo vroeg uit, en zelf ga ik gewoon mn huishouden doen, boodschapje met de kleine meid, en s middags ga ik lekker even onderuit op de bank met een filmpje ofzo haha…beetje vakantie mag nog wel vind ik

Nou, vandaag maar weer opnieuw proberen.

Dochter en ik waren er “optijd” uit, nou ja… rond 8 uur 8) , zoon slaapt nog en die laat ik ff. Mn meisje is heerlijk aan het spelen.

Vanavond maar weer wat eerder naar bed inderdaad :thumbup: .



We hebben nog een aantal dingen op ons wenslijstje:

  • naar het hunebed wandelen
  • speeltuintje hoppen
  • naar de zandvlakte/hei (kan ik direct ff trainen met fietsen, wil graag naar school = 15km, fietsen).



    Zoon gaat morgen nog een nachtje bij oma logeren.

wij zijn gister pas terug van de camping… en het is nu 10 uur, we zijn net aan het ontbijt geweest, kids zitten nu voor de tv, mama achter de laptop en papa staat net onder de douche.



Ach vorig jaar is het ook gelukt :lol: (ze lagen er gister wel heel vroeg in… voor 7 uur… kapot!).