Ontplofte drollen in warenhuis
Uitgegeven: 23 april 2008 09:45
Laatst gewijzigd: 23 april 2008 09:57
AMSTERDAM - In de Amerikaanse stad Salt Lake City is deze week een magnetron vol uitwerpselen ontploft.
Inertia Stock
Tieners hadden in een warenhuis de uitwerpselen in een magnetron geplaatst, de timer op tien minuten gezet en hebben zich toen uit de voeten gemaakt. Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Een deel van het warenhuis raakte bedolven onder de uitwerpselen. Na bestudering van de bewakingscamera werden de drie tieners herkend, waarna ze al snel werden opgepakt.
De vandalen draaien op voor de schade, die ruim tweeduizend euro bedraagt. De winkel kon na enkele uren schoonmaakwerk weer geopend worden.
:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
:silenced: :silenced: :silenced:
:lol: :lol: :lol: :lol:
oooh hahahahaha :oops: :lol: :lol:
Je zou daar maar lekker aan het winkelen zijn… :wall: :sick:
vindt het wel komisch :oops: :lol:
Denk je net even een nieuwe magnetron te gaan kopen.
Zit je helemaal onder de shit. :silenced:
:mrgreen: :naughty:
Ik zie het wel als een pubergrap en kan er wel om glimlachen eigenlijk (maar ben blij dat ik niet in de buurt stond).
Ik heb liever dat dit soort kattenkwaad wordt uitgehaald dan tieners die bijvoorbeeld stenen naar auto’s op de snelweg gooien ofzo…
Ja juist!!
Natuurlijk is het erg, want je zou het maar moeten opruimen :sick:
En goed ook dat de ‘daders’ gepakt zijn, ze draaien mooi zelf voor de kosten op.
Maar stiekem blijf ik het grappig vinden :oops: :lol: :lol:
:sick:
nou… ik zou hier wel een taakstraf voor kunnen verzinnen!!! :lol: :lol: (iets met een tandenborstel of zo?)
:lol: