Hoe kom ik van de mailtjes af?!

Hoi hoi,



Ik krijg nu iedere keer mailtjes van KOK als er na mij op een topic is gereageerd, terwijl ik niets heb aangeklikt.

Ik klik ook iedere keer op abbonement opzeggen, maar het blijft komen.



Hoe kom ik er nu vanaf??

dit kun je in je profiel wijzigen



dit staar er



Breng mij standaard op de hoogte van reacties:

Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst. Ja Nee





deze puntje op nee doen, en dan stopt het,



hopelijk is het duidelijk, groetjes bianca

en dan ook op ok klikken onderaan in je profiel anders worden de wijzigingen niet opgeslagen en krijg je nog de mailtjes :wink:

ow ja das wel ahndig ook , hiih



bedankt heleen :-*

Oke, bedankt!!

Ik krijg nog steed emailtjes, ik heb alles wat ik aanvinken moest aangevinkt. Ik snap er nu helemaal niets meer van.

Hier hetzelfde probllem, ook alles goed aangevinkt en nog steeds mailtjess :cry:

voor zover ik weet ; en in je profiel afmelden ( in idd op OK drukken) en bij de onderwerpen zelf afmelden.

@Joy wrote:

Hier hetzelfde probllem, ook alles goed aangevinkt en nog steeds mailtjess :cry:




Ik heb dat ook nog steeds, wel al minder

Hedwich, als ik de link aanklik die in het mailtje staat om mij af temelden krijg ik te lezen dat ik al ben afgemeld en dat bij iedere topic waar ik gepost heb en dus mail ontvang.



Terwijl ik mij bij sommige topics niet afgemeld heb omdat ik daar vanmorgen voor het eerst op heb gereageerd.



Ik snap er echt niets meer van …

ik geef het we even door aan wilfred.

dan kan hij er even naar kijken.

groetjes,

Prima, dan wacht ik af, had net weer 4 mailtjes en ben wel afgemeld.,…

Als het goed is krijgen jullie (sabje, joy en juudje) nu geen emails meer. Let er wel op dat in jullie profiel “Breng mij standaard op de hoogte van reacties” op NEE staat. Anders krijgen jullie weer berichten nadat jullie in een topic een berichtje plaatsen.

dat is ontzettend fijn, dank je wel

Wilfred, klopt ik ben er van af en idd in mijn profiel staat het op : nee.

Super bedankt voor de moeite!!!