Hoi allemaal,
tijdens het behangen vroeg ik me ineens af of er nog meer zijn die het liefst alleen iets aanpakken?? Samen met mijn man weet ik gewoon dat het niets wordt. En het is me geen relatiecrisis waard. Hij heeft het motto: het hoeft niet goed als het maar vlug gaat terwijl ik gerust tien minuten kan pielen om dat ene behangrandje netjes genoeg te laten aansluiten.
Verder ben ik een muts en sta na iedere baan behang de behangtafel eerst schoon te bikken met een plamuurmes, vervolgens met een vochtige doek en dan met een droge doek. Als ik dan klaar ben kan de baan behang er tegenaan. Ook wil ik na het klussen alles weer netjes schoonmaken terwijl hij het liefst alles laat liggen tot hij zin heeft om verder te gaan.
ik of man doen het met iemand anders
wij samen is helemaal geen goeie om te klussen in huis dat botst als een gek
we hebben allebij zon andere ideen over hoe t moet gedaan worden dat er geheid ruzie van komt!
mijn partner doet het alleen
Hij is echt puntje precies … is niet mee te werken
Moest even lachen, sorry…
Met klussen word hier op KOK ook wel eens iets anders bedoeld, hihi. :mrgreen:
Haha ja dacht ik ook eerst aan, en dat in de huiskamer :oops: :mrgreen:
Wij doen het gezellig samen
Vorig jaar hebben we voor de 3e keer een huis opnieuw aangepakt. Badkamer, keuken, toilet en het bij het hele appartement behang verwijderd en opnieuw behangen en geschilderd.
We doen het samen en dat gaat super!! We hebben dan ook echt veel lol.
Wel sta ik op een ander stuk van de kamer, of in een andere kamer dan waar Marco staat, anders kunnen we elkaar nog weleens in de weg zitten. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat Marco zijn ruimte nodig heeft en niet vanwege ons.
Als er dingen samen moeten gebeuren gaat het ook goed!!
Ik kan het beste met Marco samenwerken, beter dan met een vriendin bijvoorbeeld. Dan voel ik me ‘verplicht’ om te kletsen. (natuurlijk ook heel gezellig, maar werk beter als ik me kan afsluiten ) Marco doet zijn ding, ik dat van mij. :thumbup:
Hij doet de klusjes en ik geef aanwijzingen :mrgreen:
Hubbie is timmerman en heeft 2 gouden handen dus laat het graag aan hem over. Ik leg uit wat ik bedoel en hij zorgt ervoor dat het in orde komt :thumbup:
Ik hou altijd de dingen verkeerd vast, geef het verkeerde aan, let niet genoeg op, en die van mij is ontzettend precies en nauwkeurig dus dan doe je het al gauw niet goed
Dus meestal wordt het oorlog :mrgreen:
eigenlijk kunnen alle antwoorden
maar het meeste doen we samen
maar ik weet nog wel dat ik hoog zwanger was en ik me ergerde aan de kerstboom in de tuin die er nog steeds stond (was augustus uitgerekent)
toen ben ik op een krukje gaan zitten voor de boom met een zaag en heb toen tak voor tak die boom kaal gemaakt , de stam doorgezaagd en de kluit uitgespit
P@ mocht toen wel alle bijkomende troep opruimen toen hij thuis kwam van zijn werk :mrgreen:
dus toch een beetje samen gedaan :think:
Ik klus in mijn nieuwe huis samen met mijn moeder en broer.
Maar dan doen we wel elk afzonderlijk iets, tenzij iemand even wat moet vasthouden ofzo. Mijn moeder is van het behangen en doet dat dus ook het liefste alleen, maar nu wil ik wel graag dat ze het mij gaat leren , dus de laatste slaapkamer doet ze samen met mij!
Ik doe alles alleen, mijn man kijkt niet zo nauw, dus als hij iets moet maken, schilderen, in elkaar zetten, dan gaat dat iedere keer metd e Franse slag en erger ik me na een kleine 10 minuten al dood :oops: :silenced:
Ik heb hem ooit de babykamer laten schilderen, gelukkig alleen de witte delen want de muurverf zat OVERAL, op de grond, de radiator, de kozijnen…overal.
Dat soort dingen doe ik dus atijd zelf
Alleen als er iets aan de electra, witgoed of de computer gedaan moet worden of echt zwaar sjouwwerk dan “mag” hij het doen
Samen.
Ik maak vaak wel het begin anders duurt het wachten mij te lang maar we maken het samen klaar.
We weten van elkaar af hoe en/of wat we willen,
en we weten van elkaar ook wat bijv. de zwakke punten zijn,
bij mij is dat oa geduld
Whahahaha, dacht eerst dat je wat anders bedoelde! Zat daarom al vreemd te kijken naar de opties! :mrgreen: :mrgreen:
Maar we doen het samen, soms alleen, net wat er gedaan moet worden. zo schilder ik meestal.
Wij hebben een klussenbedrijf, dus ik besteed alles uit
@Juf_Essie wrote:
daar dacht ik ook aan
haha
en dan zijn de opties heeeeeeeeeeel raar haha
Dennis doet het alleen, ik help wel af en toe mee maar dat is nooit van lange duur. Hou het dus bij dingen aangeven of vast houden of halen.
Groetjes Ellen
@Juf_Essie wrote:
whaha ik heb de titel al tig keer gelezen,niet topic geopend dacht nu toch es doen ik lig gelijkin een deuk ook bij de keuzes :lol: :lol:
@Juf_Essie wrote:
Dacht net hetzelfde :oops:
Dat laat ik aan mijn man over, hij doet dat dan alleen of met hulp van iemand anders.
Ik klus met 2 linker handen :mrgreen:
En ik kan er slecht tegen als iemand op mijn vingers kijkt :mrgreen:
Mijn optie staat er eigenlijk niet tussen. Nu dus maar gekozen voor partner doet het alleen.
Meestal wel namelijk en soms heeft hij een extra handje nodig en help ik mee.
Tenminste dit voor de kleinere klusjes.
Voor de grotere klussen, vraagt Rinse meestal of zijn vader kan komen helpen (en de nog grotere klussen, zoals toen we dit huis hadden gekocht, dan komt de hele familie wel helpen en hebben we ook wat uitbesteed)
Zijn moeder en ik helpen dan vaak ook mee.
Nu met de kids houd ik die bezig en zorg ik voor de koffie/thee en broodjes
:-* Liefs, Evelien :vlinder: